90 dňová diéta. Máte s ňou skúsenosti?

30. apr 201557670
  • @michelle.ts  ale toto si mala papat na skrobovy den...ryza su skroby, ja som sa tam hore pomylila, lebo som napisala sacharidy, ale hned pod tym sme to opravili 😞 Cize rizoto na skrobovy den, ak si dnes mala bielkoviny, tak si si mala spravit masko alebo nieco take. A na UH si sprav kludne spagety s paradajkovou omackou alebo cestoviny s dusenou zeleninou alebo pizzu s paradajkovou omackou a zeleninovou (ja si aj v pizzerke zvyknem objednat vegetariansku). A ovocneho dna sa neboj, tam mozes jest viackrat denne, cize aj desiatu a olovrant. ja som ho mala dnes a vobec som nebola hladna. Ak budes hladna, tak si daj cistu pomarancovu stavu (ale rata sa za hlavne jedlo) alebo par orieskov. To ti zazenie hlad

  • @sjaresova   ahojky, no ale já mám dneska škrobový den. Včera jsem začínala- bílkoviny a dnes škroby. Doufám, že se nepletu a jde to takhle za sebou 😐 Včera jsem měla kuře na cibuli a zeleninu. Jak k obědu, tak i k večeři. A na dnešek jsem si udělala rizoto s hráškem, kukuřicí, cibulkou a česnekem. Snad může být. Na zítra bude těstovinový salát se zeleninu. Už se v tom trošku začínám orientovat 🙂 No ale chci se zeptat, našla jsem na internetu informace k této dietě a bylo tam napsáno, že v UH můžeme jíst k obědu sladké jako ovocné knedlíky, rýžový nákyp atd. Tak to jsem moc nechápala, protože jsem si myslela, že knedlíky jsou s vajíčkem takže to nemůžeme a rýže je škrob. Jinak ostatní dny seděly, ale tenhle mě zarazil.

  • @fazulina  tak především mi jde o ten pas 🙂 a pak sem tam centák od pasu dolů by se taky hodil.... jen doufám že mi nepůjdou centáky přes prsa, to bych tam asi pak už nic neměla 🙂))

  • Sponzor fóra
  • @fazulina  Mohla bych také poprosit odkaz nebo nějaký návod, jak vůbec začít, vzhledem k tomu, že tato diskuze má už 161 stran, tak jsem trošku líná ji celou projíždět 🙂 ale minulý týden, kdy jsem zkoušela svatební šaty a chybělo mi k zapnutí dost cm, tak bych měla něco dělat, chodím sice 2x týdně cvičit (ale připadlo mi, že jsem tam spíš přibrala, sice trošku zpevnění), ale chtěla bych i pár kg dolů, snažím se doma točit na rotaně, to taky trochu zabírá, mám viditelnější rozdíl mezi pasem a boky, ale pořád to ještě není ono a některá píše, že se jí zmenšil i obvod prsou, za což bych byla moooc vděčná. Tak prosím také o zasvěcení, zaslání odkazu nebo pár chytrých rad 🙂 Předem děkuji a děvčata, přeju ať to vydržíme, trochu zhubneme a hlavně se cítíme skvěle...

  • @evly  vítej mezi náma a posílám ti odkaz, kde si můžeš knížku stáhnout.

  • @smanet  to já taky doufám, že přes prsa to nepůjde 🙂 bohužel to vypadá, že opak je pravdou 😃 Ale nejvíc se mi zatím podařilo v pase.Tam to ukazuje 5cm 🙂 Dnes mám ovocíčko.Ale na večeři to vidím spíš na zeleninku.Už teď jsem po obídku nějaká přeslazená 😒

  • @fazulina  Děkuji, projdu a snad budu mít vůli se zapojit, alespoň částečně 🙂 Dnes ještě udělám maso, houbovou omáčku a knedlík a pak jdu na to.

  • @fazulina  Ahojky prosím mám na tebe ještě jeden dotaz. Kde jsi vyčetla, že kukuřice a hrášek je UH? Našla jsem jedny stránky, kde je napsáno toto:
    1. sacharidy/škrob
    celozrnné obilí (pšenice, oves, žito, ječmen, jáhly, neloupaná rýže, pohanka), obilné vločky, celozrnná mouka, celozrnný chléb a pečivo, těstoviny (nejlépe celozrnné nebo bezvaječné), luštěniny (kromě sójových bobů a jejich produktů)
    2. Ovoce a zelenina
    sladká jablka a hrušky, banány, sušené ovoce (kromě rozinek), fíky, datle, brambory, kapusta, cukrová kukuřice

    Teď teda fakt nevím kam ta kukuřice a hrášek patří. Měla jsem je dneska v rizotu,mám škrobový den. Prosím poraď mi, jestli jsem udělala chybu. Protože tyhle dvě věci mám ráda, tak jsem je chtěla dávat často do jídel. Když už jsem se rozhodla se tak omezovat, tak chci dělat co nejméně chyb 🙂

  • @michelle.ts  děláš to správně.Kukuřice opravdu patří do škrobů.Já se ti omlouvám, že jsem ti napsala UH. 😞 Rozhodně bych ji nezařazovala jako neutrální, tedy zelenina.A to s těma houbama jsem si nevymyslela.Psala to nějaká kočena na stránkách - chudnime.kiga.sk. v radách pro začátečníky.Taky mi to přijde divné, že jsou houby bílkovina.
    Nevím, možná bude mít někdo jiný názor. 😉

  • @fazulina  Jéééé díky moc 🙂 Už jsem si říkala, že mám teprve druhý den a už jsem zhřešila 😃 No já mám nějakou tabulku k té knížce co jsem si stáhla a tam jsou houby jako UH.

  • @michelle.ts  Tak jsem z toho fakt jelen. 😃 Já teda houby taky miluju, a dávám si je téměř do všeho.Logicky bych ji dala jako neutrální, ale opravdu nevím.Je vidět, že názory se různí. 🤔

  • Našla jsem to u té ztažené knížky o této dietě, stáhla jsem to z uložto. No a stáhla se mi rovnou i tahle tabulka k tomu:
    UHLOHYDRÁTY

    TĚSTO bez vajec
    TĚSTOVINY
    POHANKA
    CELOZRNNÉ PEČIVO
    OVESNÉ VLOČKY
    KUKUŘIČNÁ KAŠE vařit ve vodě
    CELOZRNNÁ MOUKA
    HOUBY
    PIZZA bez masa
    ZELENINA
    rajský protlak
    oliv. olej
    všechno koření
    ŽAMPIONY
    RAJČATA!!!
    BÍLKY
    KUS DORTU nebo 3 KOPEČKY ZMRZLINY nebo 10 g ČOKOLÁDY
    MANDLE strouhané
    MUSLI

    🙂
    ŠKROBY

    BRAMBORY ve slupce
    RÝŽE
    ČOČKA
    KROUPY
    BÍLÉ FAZOLKY
    SÓJA
    PROSO
    HRÁCH
    FAZOLOVÉ LUSKY
    ZELENINA
    ZELÍ – KYSANÉ, SLADKÉ
    KAPUSTA
    olivový olej
    rajský protlak
    všechna koření
    červená řepa
    květáková polévka – může být s chlebem
    pórková polévka – s brambory
    K obědu MŮŽE BÝT CHLEBA

    🙂
    BÍLKOVINY

    KUŘE
    KRŮTÍ MASO
    RYBY
    TOFU
    HOVĚZÍ MASO
    DIETNÍ SALÁM, ŠUNKA
    BÍLÝ JOGURT
    MOZARELLA
    VEJCE
    ZELENINA
    olivový olej
    různá koření
    kečup
    česnek
    K obědu MŮŽE BÝT CHLEBA

    🙂
    VITAMÍNY

    OVOCE ČERSTVÉ, SUŠENÉ
    OŘECHY
    KOKOS
    MRKEV
    ŘERVENÁ ŘEPA
    SLUNEČNICOVÁ SEMÍNKA
    OŘÍŠKY

  • Tak jsem ráda, že když už jsem to na uloz.to dala, že to holky i využíváte 😃 ! Houby jsou opravdu neutrální. Pokud chcete, zajděte si sem na tento blog http://hubenouri.blog.cz/1005/tabulka loni jsme tuto dietu držely s holkama. daly jsme tam i pár receptíků, komu by třebas nechutnaly recepty z knížky.

  • @vernell  díííííííky moc za tu knížku, moc jsi nám pomohla.a taky díky za odkaz na ty stránečky, určitě budeme čerpat informace i tam.Jinak já hlásím, že jsem dneska zhřešila a hooooooodně. Měli jsme v práci akci a zbodla jsem všechno možné. 😞

  • @fazulina  no není zač, mám radost že jsem pomohla a vy se do toho pustily! Hele tím se netrap, všechny jsme hřešily, ale na váze se to neukázalo. Holt druhý den budeš zas chodná cholka 😉 .

  • Sponzor fóra
  • @vernell  díky za podporu.Můžu se zeptat, kolik jsi zhubla?Já si asi moc fandím, když si myslím, že bych chtěla zhubnout 15kg, co? 🙂 Jinak slibuju sama sobě, že zítra budu určitě zase hodná holka. 😶 Žádně prohřešky.

  • @fazulina  já jsem zhubla 7,5kg za 2 měsíce, třetí měsíc jsem na to už dlabala 😃 Ale hodně jsem zhubla na centimetry, v pase 11cm, přes boky tuším 5cm a 10cm pod prsama. Jedna holčina tam zhubla myslím 18kg, pila k tomu ještě nějaké drijáky,ale myslíme si,že hladověla. No a z těch kil jsem za rok nabrala max.3kg. Teď mám zase 7kg dole,ale nedržím tuhle dietu, prostě jím jen pravidelně nebo se aspoň snažím a chodím 2x týdně cvičit na Power Plate.

  • ja som si dnes spravila bielkovinovy - vajickovy 🙂

    inak aky mate nazor na chlebik? lebo ja jem sem tam chlebik - v hociktory den okrem ovocneho - vitaminoveho 😬

    lebo podla tej knihy mi to tak vyslo 🤔

  • tak to je pěkné vernell. Za 2 měsíce 7,5 kg.Já jsem si sice naplánovala 15 kg, ale jsem šťastná za jakékoliv kilo dole.Vím, že dělám dobře svému tělíčku, protože ta moje nadváha už ohrožuje moje zdravíčko. 😞 A jsem ráda za tyto stránky, a hlavně fajn holky co sem chodí, protože je to zase motivace pro mě, že v tom nejsem tak sama.Kámoška, co se mnou začínala, tak to vzdala po týdnu.Říkala mi, že má pořád hlad. Ty první dny jsem ho taky měla, ale teď už je to v pohodě.
    Jinak chlebík si nedávám k žádnému jídlu.Já ho totiž ani moc nemusím. Já mám raději rohlíčky, ale ty jsem už téměř 3 týdny neměla. Hani, já mám dneska taky bílkoviny 🙂 Původně jsem měla v plánu vařené hovězí, ale po včerejším hujání se trochu uskromním.Budu mít zeleninový salátek se sýrem 🙂
     

  • Ahoj holky, tak se po odmlce zase hlásím 🙂
    jednání a porady jsem přežila, vcelku ve zdraví, jen včera jsem musela v bílkovinovém dni pozřít sendvič, protože jsme seděli a radili se od rána do večera, tak bych se k ničemu jinému nedostala 😞
    no nedá se, dneska už zase pěkně škrobíky, rýže s žampionkama a ledový salátek k tomu 🙂
    zítra dáme nějaké špagety, a večer kus buchty, byla jsem na valašsku tak jsem si koupila frgál 😉
    Hezký den hoky, a nově příchozím hodně zdaru! 🙂

  • @dawnie1982  super, sme nadstavene na rovnaky den 🙂 kolky mas? ja dnes 14-ty 😎 aj ja som si prave vyhodila z rizota mäso a dala si do neho opecene sampinoniky 🙂 na obed som mala nakladany baklazan s hriankami a zajtra si dam este ten baklazan s hriankami a na veceru nieco sladke 🙂 ja nie som velmi na sladke, ale uz sa veru aj tesim 🙂 teraz si idem zabehnut so psom a vecer zumba, tesim saaaa 😎

    baby, ktore ste uz prekonali vodny den, ake to bolo? mam z toho troooosku (dost) obavy 😒 😒

  • @hanka_april  já jsem teprve na 10 dni 🙂 takže už jen 8x tolik a je to 🙂 pohodááá ... zatím to ale fakt v pohodě je , nemám vůbec hlad, nic mi nechybí, teda až trochu na jogurty, apod. musím je zařadit někdy do bílkovin místo masiska! Já na sladké taky moc nejsem, první a druhé UH jsem vůbec nic sladkého kromě čokolády nejedla... ale ten čerstvý frgál s borůvkama je velké lákadlo 🙂)) Já dorazila s pesanem před chvílí, ještě něco zhltnu a na 7 taky zumbáááá 🙂
    ps. nestresuj se voďákem, ještě máš 15 dní čas 😉

  • a ked skoncite - vydrzite tych 90 dni (ja verim, ze vydrzim!!!!) pojdete podla tej knizky "dalsich 90 dni" ? ja by som chcela...uz ste ju niekto cital? princip? o com to je dalej? 🙂 ako roman 😃 😃

  • Holky mám na vás prosbu. Dneska mám bílkoviny. Chci se zeptat jestli kombinujete maso a sýry, prostě mléčné výrobky. Vím, že se to nesmí, ale je to takový problém? Strašně mi sýry chybí, mléko v kávě. A dneska když si dám maso k obědu, tak už nesmím nic z toho? Tomu tělu to musí chybět. Navíc mi ta dietka nedělá dobře na trávení. Začala jsem mít zácpu 😞 Máte s tím některá zkušenosti? Upraví se to? Díky a pěkný den

  • @michelle.ts  Michelle, mám stejný problém né teda s tou zácpou, ale s tím že mi chybí mléčné výrobky. Zítra mám taky B, tak uvažuju že se nacpu cottagem se zeleninou ať to aspoň nějak doplním. JInak na B den teda kafe s mlékem normálně piju, ostatní dny se snažím bez. 🙂

  • Ahojte kocice 🙂

    JA som s nou zacala pred 3 dnami.

  • @dawnie1982   No já jsem včera měla ovocný den a když si na to vzpomenu 😞 Celý den mi kručelo v břiše a večer jsem ani nemohla usnout. Jsem tak přeslazená z toho ovoce, že dneska ráno radši snídat ani nebudu. Kávu s trochou mléka jsem dala i včera. A na zácpu mi to pomohlo 🙂 No já myslím, že tělo potřebuje se normálně najíst, v tom vidím to maso. Ale potřebuje i mléčné výrobky, vápník. A ten se mi teda 3 měsíce nedostane do těla pokud je to takhle nastavené.

  • @michelle.ts  já mám ovocňák dneska a vůbec mi to nevadí - už je to třetí a zvládám to v pohodě... tak zkus místo ovoce jíst i zeleninku, když si dáš nějaký salátek, tak vůbec nic nemůžeš pokazit, nebo mrkev, kedlubny, ředkvičky, cokoliv... a nebo sušeného něco, pár ořechů....atd...

  • @michelle.ts  Ale mléčné výrobky můžeš si prohodit místo masa ne ? 😮

  • @dawnie1982   no já myslela, že zeleninu nemůžeš když máš ovocný den. Hledala jsem to v tabulkách i v knize a nic jsem nenašla. Bylo tam napsáno, že v tento den můžeš jen ovoce. Jsi šikula, že to zvládáš. Všechny vás obdivuju, že jste tak daleko. Kolik jsi už zhubla a za jak dlouho? Já teda nemám doma váhu, ale koupím si ji o víkendu, abych měla trošku přehled 🙂

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém