4.6.2016 Fotograf a videeograf Trencin a okolie, Ilava a okolie

8. jan 201690

Mala som vela dobrych fotografov , no vsetci na nas termin su uzz obsadeny, poprosim ak niekoho dobreho ss kym mate skuseenoost vy alrbo niekto koho poznnate ma, napiste mi ich sem. Dakujem

• Dobrý deň, ponúkame Vám naše služby fotografa a kameramana. V prípade záujmu nás môžete kontaktovať, radi Vám vyjdeme v ústrety. Študio KAMA

• @1nikus5  Dobrý deň, Váš termín mám ešte voľný 😉

• Pekny vecer prajem. Ponukam Vam moje fotosluzby, tento termin mam stale volny 🙂 Viem Vam nanho dat aj dobru cenu a urobim vsetko preto,aby ste boli spokojni, bude mi ctou spolupracovat. Pripajam prezentacnu fotokolaz a ukazku mojho fotovystupu. Pekny vecer prajem 🙂
    M

• Sponzor fóra
  • @1nikus5  odporucam seba sa aj ked neviem ci splnam to co hladate....v kazdom pripade som z BN a termin mam volny 😃

• @1nikus5  pozrite si aj moje svadobne fotografie, termin mam volny, vsetky potrebne info na mojom webe 🙂

• @1nikus5  Pekný večer prajem. Pozrite si aj moje svadobné fotografie 🙂

• Ahoj, budem rada, keď si pozrieš aj moje portfólio. Ak sa Ti zapáči, píš pre bližšie info. 🙂

• @1nikus5  ahoj , termín sadol, ak sa fotky budú páčiť určite sa dohodneme.

• Dobrý deň taktiež vám rada ponúkam naše služby ,ak chcete mať na fotografie a aj na samotné fotenie mať pekné spomienky sme tu pre vás

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Horvatovič
    Rožňava
    Nafotím vašu svadbu podľa vaších predstáv, svadobný dokument - žiadne zbytočné pózovanie pred objektívom.
    0903 591 415
    Mojím cieľom je, aby ste sa pri fotení cítili príjemne, pretože len tak dokážu vzniknúť fotografie, z ktorých cítiť prirodzenosť, lásku a radosť.
    Články od našich partnerov
    Spoločné bývanie novomanželov: ako si vybaviť hniezdočko lásky
    Koľko stojí svadba? Tipy, ako znížiť náklady za svadbu na minimum