Fotograf a kameraman na svadbu v Bratislave 13.9.2019

Dobrý deň. Hľadám niekoho šikovného, kto by nám vedel poskytnúť služby fotografa a kameramana. Ideálne ak by to bol jeden tím, ale nie je podmienka:) Svadba sa bude konať v Bratislave. Ďakujem za ponuky :)
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň želám, termín mám voľný. Ponúkam vám foto služby. Ale viem zabezpečiť aj kameramanov, ak sa dohodneme :) Želám všetko dobré & be happy. Navštívte môj web
Odpovedať
Profilova fotka
@staskast
Odpovedať
Profilova fotka
Som fotografka, ak by Vás moja práca zaujala, termín mám voľný
Odpovedať
Profilova fotka
ak by sa vám naša tvorba páčila sme tu pre vás :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponuku vám posielame do I.P. S pozdravom Kavecký
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, viac info pošlem v správe. Prajem krásny svadobný deň :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň,rád Vám ponúknem Video i Foto služby v zohranej dvojici a výhodnom balíčku ,,2 v 1,,. Termín ešte voľný, Viac i na mojom webe,pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, Vas termin mam este volny, ak Vas moja tvorba zaujme nevahajte ma kontaktovat. Pripadne dalsie, fotky a informacie najdete aj na mojich strankach. Dakujem
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň moju ponuku som Vám poslala v správe ;-) v
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň prajem. Nech sa páči, poslal som Vám ponuku do IP.
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, Váš termín mám zatiaľ voľný :)
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Termín mám voľný, všetky informácie na webovej stránke.
Odpovedať
Profilova fotka
@staskast Dobrý deň, rád budem Vašim fotografom. Zameriavam sa na svadobnú reportáž. Moju tvorbu nájdete na web stránke v časti svadobné príbehy a tiež na mojom blogu nájdete zaujímavé informácie. Keď budete mať akékoľvek otázky, rád Vám odpoviem. Prajem Vám skvelé svadobné plánovanie. Martin :-)
Odpovedať
Profilova fotka