Fotograf a kameraman na svadbu v Trenčíne, 9.8.2018

Hľadám fotografa a kameramana na svadbu v Trenčíne 9.8.2018
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191 Skúste si pozrieť viac z mojej práce, ak Vás zaujme rád doplním bližšie info
Odpovedať
Dobrý deň, termín mám voľný, prosím popozerajte moju webstránku, nájdete tam ukážky mojej práce a aj kontaktný formulár :)
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191 Dobrý deň Vám želám. Tento termín Vašej svadby mám voľný. Nech sa páči, viac info a fotiek si môžete pozrieť na mojom webe uvedenom nižšie.
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191 pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf z Bánoviec, viac info na webe alebo osobne
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ako fotograf som tiež voľný!
Odpovedať
@cepec myslim ze tato nevesta uz svadbu mala 😂😀😀
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191 dobrý deň,moju ponuku nájdete v správe :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191 Všetky info na mojej stránke.
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, rád Vám ponúknem služby kameramana i fotografa v jednom výhodnom balíčku Teda na termín 9.8.2019 :-) Posielam Vám správu .Viac info i na webe , Pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam Vám profesionálne služby. NA BALÍK FOTO + VIDEO môžete využiť zvýhodnenú časovo obmedzenú ponuku. Kontaktujte ma prosím v prípade, že Vás zaujala moja tvorba :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@fintafn :D :D a ozaj, takto to vyzerá keď si ráno neumyjem oči :D
Odpovedať
Článok sa načítava...
@cepec lenze ona to pomylila a je to fakt 2019, zmiatla aj mna :)
Odpovedať
Profilova fotka
Pekného Silvestra prajem :-) :-) :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@katka9191 Pekný večer prajem, tento termín mám voľný, pokiaľ Vás moja práca zaujme, rád poskytnem viac info. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám zatiaľ voľný, viac informácií vám posielam do správy, prípadne si môžete pozrieť na mojom webe :-)
Odpovedať