Fotograf/ka na svadbu 2.7.2016, Veľký Meder - Bratislava

29. jan 2016100

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či mi viete odporučiť, prípadne ponúknuť fotografa(ku), ktorá/ý má voľný termín, chuť a je profík/čka v tom, čo robí.

Ďakujem 🙂

• @palacinkam  Termín mám zatiaľ voľný. Skúste si pozrieť moju prácu, ak Vás zaujme rád zodpoviem prípadné otázky 🙂

• Prajem pekný deň. 2. júla mám stále voľno. Viac info a aj foto nájdete na mojom webe.

S pozdravom Rado

• @palacinkam  Pekný deň prajem. Pozrite si aj moje svadobné fotografie 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobry vecer, ak Vas moja praca oslovi, nevahajte ma prosim kontaktovat 🙂 Viac o mne najdete na mojom webe. Dakujem pekne !

• Dobrý deň, pre Vami uvedený termín som Vám k dispozícii.

• Zdravicko, pozrite si moju stranku, fotky sa vam urcite zapacia. No a potom ma nevahajte kontaktovat 😉

• Dobry den,

som v Asociacii profesionalnych fotografov na Slovensku a taktiez vo federacii europskych fotografov.
    Termin mam volny. Ak vas moja praca zaujala mozete ma kontaktovat.

Miro

• Dobrý deň, váš termín mám zatiaľ voľný. Ak sa vám moje fotky páčia, neváhajte ma kontaktovať a zašlem vám aj cenovú ponuku 🙂

• Dobrý deň,

ďakujem Vám všetkým za ponuky, už sme sa rozhodli, s ktorým fotografom budeme spolupacovať. Pekný deň, M.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Nenechajte upadnúť tie najkrajšie zážitky do zabudnutia, postarajte sa o to, aby boli navždy zväčnené tak, ako ich priniesol sám život. Vytvoríme pre
    Sme dvojica mladých ľudí s hlavami plných nápadov, ktorí s citom zachytia všetky okamihy Vášho veľkého dňa.
    Art report
    Liptovský Mikuláš
    Máte záujem o autentickú umelecko - dokumentárnu fotografiu vášho najkrajšieho dňa? Venujem sa nenásilnej prirodzenej umeleckej reportáži.
    Články od našich partnerov
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne