Fotograf Kosice 28.5. 2016

Profilova fotka
Hledame fotografa na 28.5.2016 v Kosicich za rozumnou cenu =-)
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás!
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, 28.maj mam este neobsadeny ak sa Vam paci moja praca a vyhovuje cena budem rad ak ma kontaktujete. Navstivte moju webstranku kde je aj cennik s balikmy na vyber. Niesom priamo z Ke ale fotim v Kosiciach pravidelne. Prajem Vam pekny zvysok dna.
Odpovedať
Profilova fotka
Budeme radi ak si pozriete naše portfolio ......
Odpovedať
Profilova fotka
@martulinka22 Dobrý deň milá nevesta, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Svadobné fotenie môžete mať v cene už od 300,- Eur. Kompletný rozpis služieb + cenník nájdete na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
@martulinka22 zdravím, Váš termín mám voľný. Pokiaľ Vás moja práca zaujme, rád poskytnem ďalšie info. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň @martulinka22 , tento termín mám voľný, cestovné je v cene... ;-)
Odpovedať
Ja odporucam Slavo Halapi, byva v Ke ale foti kde treba.. skvely pristup, praca..:) mala som ho na svadbe..
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
@martulinka22 termin by zatial bol dostupny , "rozumna cena" je vzdy hacik kde sa moze skrivat cokolvek. Drzime ale palce nech najdete co Vam najviac vyhovuje, aj keby to nie sme my, vsetko dobre prajem ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň váš termín máme ešte voľný ak by sa vám páčila naša tvorba bude radi ak budeme môcť s vami stráviť váš veľký deň
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Som Vám k dispozícií. V prípade otázok ma prosím kontaktujte. D.
Odpovedať
Profilova fotka