fotograf + krátke video 17.4.2021

24. jún 202013

zdravím,
poprosila by som ponuky na fotografa plus krátke video (10min) na termín 17.4.2021.
Miesto: obec Pata (blízko NR, TT)
Ďakujem

• @janka8585  
    Pekný deň,rád Vám ponúknem Foto i Video služby v zohranej dvojici a výhodných balíčkov ,,2 v 1,,
    Termín voľný, Viac i na mojom webe-sú tam 4 základné časové balíčky + individuálny prístup.
    V prípade záujmu ma prosím kontaktujte.Pozdravujem, Milan

• @janka8585  
    Dobrý deň, poslal som Vám správu 🙂

• Sponzor fóra
  • 😉

• @janka8585  Termín mám zatiaľ voľný. Nahliadnite na môj web pre viac info prosím 😉

• Ja mám tiež termín voľný. všetky info vrátane ceny na stránke. p.s. Ak máte na mysli fotografa + klip v jednej osobe, buďte pri výbere zvlásť obozretní, osobne to neodporúčam.

• @janka8585  Dobrý deň, skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak máte nejaké otázky rád na ne odpoviem.

• Ponúkam Vám svoje služby 😉

• Dobry den, budeme velmi radi ked si pozriete nasu profesionalnu tvorbu (specializujeme sa na kratke cinematicke videa a ponukame aj fotograficke sluzby). V pripade, ze Vas nasa tvorba zaujime staci napisat a vyziadat si cenovu ponuku.
    Prajeme prijemne svadobne planovanie
    tim FOTOSUCHY

• Dobrý večer. Ponuku som poslal do správy 🙂

• Dobrý deň, termín u nás aktuálny. Budeme radi ak nazriete na naše portfolio. VIDEO + FOTO výhodne cenové balíčky !

• Príjemný dobrý deň ... termín máme voľný ... posielam kompletnú ponuku na foto plus video do internej pošty

• ak by ste mali záujem termín svadby je voľný a ponúkame aj krátke video aj fotokútik

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Mojím cieľom je, aby ste sa pri fotení cítili príjemne, pretože len tak dokážu vzniknúť fotografie, z ktorých cítiť prirodzenosť, lásku a radosť.
    Svadobné fotografie, ktoré splnia všetky Vaše očakávania a ešte máličko viac...
    Pôsobím v Bratislave a okolí a rada pricestujem vrámci Slovenska.