Fotograf na 1.8.2015

5. aug 201412

Viem, že je tu mnoho diskusií o fotení- fotografoch, ale mohli by sa mi tu ozvať tí, čo sú v ten dátum voľný a sú v blízkom okolí NR 🙂 lebo v každej diskusii sa objavujú iní a je vás veeeľmi veľa🙂
Ďakujeem.

• NO nám je to momentálne volné🙂

• Ponukam nase sluzby

• Sponzor fóra
  • Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• @monulka8  Pekný večer prajem. Som svadobný fotograf z Nových Zámkov, pozriete si aj moje fotografie. 🙂

• Zdravím Vás, termín mám voľný a nemám problém fotiť v okolí Nitry. Bližšie info v IP.

• Dobrý deň,
    Váš termín máme zatiaľ voľný. Posielam Vám informácie o nás 🙂

• @monulka8   Dobry den, rad by som vam ponukol aj moje sluzby. Pochadzam z BN co nieje az tak velmi daleko. Moju pracu si mozete pozriet tu na mojom profile pripadne na mojom webe.

• @monulka8  ahoj nevesta, ja mam zatial volny vas termin 🙂

• Zdravím Vás, ponúkam Vám svoje služby. Pozrite si aj moje fotografie na facebooku. Som zo Žiliny, ale nie je problém vycestovať kamkoľvek.

• Viac v profile, na stránke alebo emailom...

• Dobry den, som z Trnavy a velmi rad odfotografujem vasu svadbu.
    Ceny za moje sluzby a ukazky mojich prac najdete v mojom profile.
    Tesim sa na pripadnu spolupracu.

Dakujem

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    "fantastikFOTO fantastické fotografie a video pre všetkých" svadobné foto + svadobné video od nás = 20% zľava
    Svadba je v váš veľký deň D. Prežívate okamihy ktoré sú mnohokrát iba raz v živote dovolte nám aby sme vám ich zachytili ako nikto iný .
    JM Photography
    Bratislava
    "It is more important to click with people than to click the shutter." Alfred Eisenstaedt
    Články od našich partnerov
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka
    Exfoliácia - všetky otázky zodpovedané