Fotograf na 22.8.2015

15. apr 201510

Dobrý deň. Hľadám fotografa na 22.augusta 2015 za nejakú rozumnú cenu. poprípade by stačilo fotenie portrétov+ obrad+ po obrade fotky s rodinou...
Som z okolia Nových Zámkov... Som ochotná dať priestor aj nováčikom prípadne študentom... Ďakujem

• Dobrý deň,
    rada Vám ponúknem naše služby.
    V prípade Vášho záujmu ma prosím kontaktujte.... 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom

• @lady730  Dobrý deň prajem, pozrite aj môj web a tvorbu. Všetko podstatné mám na webe, bližšie informácie, ktoré tam nenájdete veľmi rád poskytnem.

• Sponzor fóra
  • @radovan2511  ďakujem pozrieme na to a poprípade sa ozveme... zajtra by mal prísť snúbenec, takže zajtra by som sa ozvala... Ďakujem

• @lady730  Pekný večer prajem. Som svadobný fotograf z Nových Zámkov. Pozrite si aj moje svadobné fotografie 🙂

• @lady730  Dobrý deň, pozrite ai aj moje portfólio aj web stránky. Keď Vás moja tvorba zaujme, rád Vám odpoviem na otázky 🙂 Martin Almáši

• Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...

• Ďakujem Vám všetkým veľmi pekne. Z množstva fotografov sa nám už podarilo vybrať si 🙂

• Radi prídeme na Vašu svadbu, Vaš profi team,
    Profesionálne spracovanie fotografií a videa. Svadobné foto od 265 EUR, Svadobný film od 299 EUR

• Dobrý deň váš termín mám zatiaľ voľný a rada by som vám ponúkla naše služby , Teraz svadobné fotenie aj s 30% zľavou

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    spolu si užijeme Váš veľký deň kdekoľvek na SVK
    najlepší pomer cena / výkon 🙂

"fantastikFOTO fantastické fotografie a video pre všetkých" svadobné foto + svadobné video od nás = 20% zľava
    JM Photography
    Bratislava
    "It is more important to click with people than to click the shutter." Alfred Eisenstaedt
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne