Fotograf na jesennú svadbu 4.10.2019 v Martine

Dobrý večer. Potrebovala by som fotografa,ktorý má voĺný temin 04.10.2019, v Martine. Hĺadam napaditeho,šikovneho fotografa,ktorý ma nekonečnu fantaziu pre zachytenie naj momentov v svadobny deň. Môže to byť fotograf,ktorý robi foto aj z lietadlielka,a krátky zostich z naj foto. Vopred veĺmi pekne ďakujem,za meno alebo kontakt fotografa. Dobrú noc
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, pozrite si náš web, kde nájdete naše portfólio :-) Video z fotiek je najmenej ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@petruskanevesta Peknú nedeľu prajem,rád Vám ponúknem svoje Foto služby, viac info i na mojej web stránke :-) Žilina je blízko za operatívu ...Fotoklip samozrejmosť , Pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Dobrý večer, termín mám voľný. Venujem sa umelecko- dokumentárnej fotografií. V tomto obore mám vysokoškolské vzdelanie a bohaté skúsenosti. Nepoužívam retuš ani ľudí netlačím do kŕčovitých póz. Citlivo zaznamenávam a kreatívne dokumentujem skutočnú realitu, prirodzené momenty a emócie. Ak hľadáte neotravného fotografa a svadbu chcete mať zachytenú ako kvalitnú prirodzenú umeleckú reportáž .. Hľadáte mňa :) Podľa Vašich požiadaviek Vám rada zostavím cenovú ponuku, tak ma neváhajte kontaktovať Cestovanie nieje problém Lucia
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, poprosím Vás navštívte moje webstránky (pre svadobnú fotografiu), a moju ďalšiu tvorbu ako reportáže, koncerty alebo portrétna či reklamná fotografia nájdete na www.infoto.sk S prianím pekného dňa, Viktor.
Odpovedať
Profilova fotka
@petruskanevesta pozrite si aj moje svadobne fotografie, viac info na webe
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam Vám naše fotografické služby. Termín máme voľný, ak vás zaujala naša práca napíšte, rada poskytnem viac info.
Odpovedať
Profilova fotka
ak by ste mali záujem termín svadby máme ešte voľný sme tu pre vás
Odpovedať
Profilova fotka