Fotograf na termín svadby 12.10.2019, Zvolen

Ahojte, zháňame fotografa na svadbu v termíne 12.10.2019 prosím o odporúčania a kontakt. Vopred Ďakujem :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný večer. Skúste sa pozrieť na moju stránku, kde nájdete moje portfólio a všetky potrebné informácie. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať telefonicky, alebo cez kontaktný formulár. Som vám k dispozícií :-) S prianím krásneho svadobného dňa skolnikphotography
Odpovedať
Profilova fotka
@nikushka4
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
@nikushka4 Termín mám voľný. Nahliadnite na môj web pre viac info a mojej tvorby.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň prajem, Váš termín svadby mám zatiaľ voľný môžete si pozrieť aj moju tvorbu tu na mojom profile, alebo na fb stránke Michelle D. Photography. Som fotografka z B. Bystrice ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, pozrite si našu webstránku, kde nájdete naše portfólio ako aj kompletný cenník 😊 Prajeme krásny deň 😊
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň prajem Termín mam voľný. Budem veľmi rád, keď sa budem môcť podielať na zvečnení momentov, ktoré pre Vás veľa znamenajú a na ktoré budete spomínať celý život.
Odpovedať
Profilova fotka
Voľné termíny 2019 - balík KOMPLET 499€, BB doprava zdarma
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný deň, písala som vám správu! :)
Odpovedať
Profilova fotka
@nikushka4 Dobrý deň, Váš termín mám voľný. Prosím nazrite do môjho portfólia.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám voľný :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín mám zatiaľ voľný. Skúste mrknúť na môj web a v prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať :-) Lucia
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň, Váš termín mám voľný, viac informácií som poslal do správy, prípadne ich môžete vidieť na mojom webe :)
Odpovedať
Profilova fotka
@nikushka4 ahoj, termin mam volny, pozrite si moje fotky na webe, ak sa vám budú páčiť, budem rád ak ma kontaktujete. Tomas .
Odpovedať
Profilova fotka