Fotograf Orava, 13.6.2015

24. mar 2015130

surne hladam mileho, sikovneho fotografa/fotografku za rozumnu cenu z Dolneho Kubina a okolia...mala som zajdnaneho fotografa tu od nas ale musel to z rodinnych dovodov odriect tak hladam nejake last minute 😞 budem rada ak sa mi nejaky fotograf ozve-poprosim uz rovno aj cenovu ponuku....
viem ze som tu uz s touto diskusiou otravovala, ale bohuzial ponuky, ktore mi predtym prisli som vymazala ked sme si zajednali vyssie spominaneho fotografa 🤔
velmi pekne vsetkym dakujem

• Čiže stále platí... ak sa Ti moja práca páči, napíš pre bližšie info. 🙂 a či som milá, môžeš zistiť osobne 😉
    Nie som z Oravy, ale cestovanie nie je problém.

• Zdravim, Vas termin mam volny. Som zo Ziliny. Ak Vas moja praca zaujme, rad poskytnem viac info. S pozdravom

• Dobrý deň,
    my sme tím ľudí a organizujeme spoločne svadby podľa požiadaviek klientov. 🙂
    PS: Oravu poznáme a nemáme problém pricestovať 🙂
    V prípade záujmu ma prosím kontaktujte...
    Ďakujem
    S pozdravom

• Sponzor fóra
  • @peonia  ahoj termín mám volný, ak sa ti moja práca bude páčiť veľmi rád prídem
    PS: som milý 🙂

• Ahoj, niesom z okolia ale cestovanie nieje problém. Skús pozrieť moju stránku 🙂

• Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...

• Som z Námestova 😉

• Som zo Žiliny

• Dobrý deň,
    váš termín mi ešte ostal voľný, kľudne si pozrite moju tvorbu a ak sa Vám bude páčiť, napíšte mi. 🙂

• Dobrý deň termín mám volný poprosím do správy váš email na poslanie cenovej ponuky ďakujem pekný deň prajem

• Dobrý deň váš termín mám ešte stále voľný ak by ste mali záujem rada vás budem sprevádzať cez váš veľký deň D

• Dobrý deň. Pozrite moju prácu. Pokial Vás zaujme napíšte. Rád Vám urobím kvalitnú pamiatku na Vašu svadbu.
    Z úctou Peter Mrázik

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Mirec
    Celé Slovensko