Fotograf Orava, 13.6.2015

surne hladam mileho, sikovneho fotografa/fotografku za rozumnu cenu z Dolneho Kubina a okolia...mala som zajdnaneho fotografa tu od nas ale musel to z rodinnych dovodov odriect tak hladam nejake last minute :-( budem rada ak sa mi nejaky fotograf ozve-poprosim uz rovno aj cenovu ponuku.... viem ze som tu uz s touto diskusiou otravovala, ale bohuzial ponuky, ktore mi predtym prisli som vymazala ked sme si zajednali vyssie spominaneho fotografa =-) velmi pekne vsetkym dakujem
Odpovedať
Profilova fotka
Čiže stále platí... ak sa Ti moja práca páči, napíš pre bližšie info. :) a či som milá, môžeš zistiť osobne ;) Nie som z Oravy, ale cestovanie nie je problém.
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravim, Vas termin mam volny. Som zo Ziliny. Ak Vas moja praca zaujme, rad poskytnem viac info. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, my sme tím ľudí a organizujeme spoločne svadby podľa požiadaviek klientov. :-) PS: Oravu poznáme a nemáme problém pricestovať :) V prípade záujmu ma prosím kontaktujte... Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
@peonia ahoj termín mám volný, ak sa ti moja práca bude páčiť veľmi rád prídem PS: som milý :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, niesom z okolia ale cestovanie nieje problém. Skús pozrieť moju stránku :)
Odpovedať
Profilova fotka
@dananai
Odpovedať
Profilova fotka
Rád Vám ponúknem svoje služby, v prípade otázok ma kontaktujte...
Odpovedať
Profilova fotka
Som z Námestova 😉
Odpovedať
Profilova fotka
Som zo Žiliny
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, váš termín mi ešte ostal voľný, kľudne si pozrite moju tvorbu a ak sa Vám bude páčiť, napíšte mi. :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň termín mám volný poprosím do správy váš email na poslanie cenovej ponuky ďakujem pekný deň prajem
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň váš termín mám ešte stále voľný ak by ste mali záujem rada vás budem sprevádzať cez váš veľký deň D
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka