Fotografie a krátky klip, 18.7.2020, Prešov

Dobrý večer ..móžem sa opýtať či je to niejaký fotograf ktorý zaroveň urobi aj klip na termin 18.7.2020...ďakujem za typ alebo ponuku..s pozdravom Antonia lokalita prešov alebo okolie..
Odpovedať
Profilova fotka
@antonia66
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry vecer, dobolim si reagovat na Vas zaujem. Okrem toho, ze termin mam zatial volny by som Vam chcel hlavne poradit :-) a mozno nie len Vam, ale aj inym nevestam neodporucam hladat fotografa co natoci aj video (nie klip z fotiek). Otazka znie preco? Nakolko ponukame aj profesionalne video sluzby a sam som fotograf, ale mam niekolko rocne skusenosti aj s tocenim viem co to obnasa. Fotografovat a tocit video aj ked s rovnakym fotoaparatom NIE JE vobec to iste!!! Kameraman rozmysla uplne inak ako fotograf a naopak... Cize ak najdete takeho fotografa akeho hladate tak musite pocitat aj s tymto: - nebude sa moct sustredit 100% na fotenie!!! (nie je to mozne, aj ked mozno niekto len s viziou zarobku Vam naslubuje aj nemozne) - kvalita fotografii ciastocne utrpi, lebo bude musiet fotograf aj tocit!!! - najdolezitejsie momenty budete mat len na fotkach (ale mozno aj nie) a na videu nic podstatne, lebo nie je mozne robit dve veci na 100% a hlavne naraz!!! - dostane skor nejake video a nie klip ktorym sa budete chciet pochvalit :-( - menej je viac, vypustite video uplne alebo si objednajte kameramana :-) Prajem prijemne svadobne planovanie Marek
Odpovedať
@fotosuchy dakujem za reakciu a mste aj pravdu..pripadne mozu byt dvaja len islo oto ze video nechceme len klip netreba stale natacat..preto som skusala ci sa niekto taky najde...
Odpovedať
Profilova fotka