Hľadá sa svadobný fotograf na 01.05.2020 - Prievidza

4. feb 202012

Ahojte, hladame fotografa na svadbu, ktora sa bude konat v okr. Prievidza. Termin svadby je 01.05.2020. Chceli by sme, aby bol zachyteny svadobny obrat a hostina. Viete niekoho odporucit? Vhodne su refencie z fotografovania svadieb. V pripade zaujmu zaslite cenu. Vopred dakujeme.

• @i_am_johnny  Dobrý deň, skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak máte nejaké otázky rád na ne odpoviem.

• Zdravím termín mám voľný, ďalšie ukážky nájdete na mojom profile.

• Sponzor fóra
  • @i_am_johnny  Dobry den, pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf od Bánoviec, viac info na webe

• Dobrý deň, Váš termín máme zatiaľ voľný, viac info na našom webe 😊

• Dobrý deň, termín na fotenie máme voľný . 🙂

• @i_am_johnny  
    Pekný deň prajem, rad Vám ponúknem svoje služby, termín voľný .
    Viaceré časové balíčky za Foto i Video služby, individuálny prístup. Viac informácií i na mojom webe.
    V prípade záujmu ma prosím kontaktujte . Žilina je blízko i za operatívu . Pozdravujem, Milan

• Dobry den. Ponuku som poslal v sprave. 🙂

• 😉

• 🙂

• Fotograf na svadbu - Prievidza a okolie.

• @i_am_johnny  dobrý deň sme priamo z PD ak by ste mali záujem termín svadby máme voľný máme k dispozícií aj fotokútik aj možnosť krátkeho videa

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Svadobné foto a video služby tlač a výroby pozvánok na svadbu portfólio na https://www.facebook.com/SK-Foto-Video-Studio-100554621761165 
    Nenechajte upadnúť tie najkrajšie zážitky do zabudnutia, postarajte sa o to, aby boli navždy zväčnené tak, ako ich priniesol sám život. Vytvoríme pre
    Fotograf pre najkrajšie okamihy vášho života, ktoré vám zostanú zachytené v podobe neopakovateľných záberov na ktoré budete vždy radi pozerať.
    Články od našich partnerov
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne