Hľadám fotografa a kameramana na 11/2017 v Prešove

Ahojte, hľadáme kameramana a fotografa kvalitnej práce na novembrový termín 2017. Ideálne balík oboch služieb v jednom, ale nie v jednej osobe! Prešov a blízke okolie. Prosím, odporúčte, ak máte dobrú skúsenosť. Hľadáme niečo moderné - skúsených, mladých a tvorivých ľudí za prijateľné ceny, ktorí vedia narábať s prostredím a nie len tak "točia/fotia zo zábavy". Konkrétne ponuky poprosím aj s cenami, Ďakujem za každú radu :)
Odpovedať
Profilova fotka
terminy su zatial volne :) viac info na webe .. dakujem . foto & video
Odpovedať
Profilova fotka
@dzulila Dobrý deň, v novembri máme ešte voľné nejaké termíny, pozrite si našu prácu, v prípade akýchkoľvek otázok nás kľudne kontaktujte. Sme tu pre Vás. Neváhajte využiť našu akciovú ponuku iba do konca roka za kameramana aj fotografa 8-)
Odpovedať
Profilova fotka
@dzulila Dobrý deň, pre prípad, že by Vám nevadilo, že nesplňam dve z dvoch Vašich požiadaviek: (som iba fotograf a niesom z okolia) skúste sa pozrieť aj na moje portfólio :D Ak by Vás fotky zaujali rád doplním bližšie info :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, veľmi rada Vám ponúknem naše služby. Váš termín máme zatiaľ voľný. K dispozícií máme rôzne svadobné balíčky. V prípade záujmu o viac informácií mi napíšte prosím IP. :-) PS: S pricestovaním nemáme žiadny problém nakoľko pôsobíme po celom Slovensku. Ďakujem S pozdravom
Odpovedať
ďakujem všetkým za ponuky, prezrieme si ich a možno niekoho oslovíme;)
Odpovedať
Profilova fotka
Budeme radi ak nazriete na naše portfolio 😊
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať.Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby.
Odpovedať
Profilova fotka
@dzulila ahoj, pozrite moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete.
Odpovedať