Hľadám fotografa a kameramana na 28.9.2013 do Lesnice

9. sep 2013140

Ahojte, hladam fotografa a kameramana na 28. Septembra 2013 do Lesnice (okr. Stara Lubovna).
Dakujem 🙂

• Zdravím Vás Janka 🙂

tento termín máme voľný a rád Vám ponúknem naše služby. V prípade záujmu o viac informácií ma kontaktujte tu IP alebo mailom.

Prajem Vám ešte pekný zvyšok víkendu.

S pozdravom Michal 🙂

• Dobrý deň, termín 28.9.2013 mám tiež ešte voľný. Pre viac info o mojej práci a cenách prosím navštívte moju webstránku alebo mi napíšte sem.

• Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a cenovú ponuku Vám posielam do IP. 😉

• Sponzor fóra
  • @jankasasha  Dobry den, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a Váš termín mám voľný. Verím, že sa Vám tvorba na www stránke zapáči na ktorej nájdete i všetky informácie.

• @jankasasha  Dobry den,Vas termin mam volny, pozrite si fotografie tu na webstranke alebo na mojej internetovej stranke.

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• V pieninach v Lesnici som uz fotil 🙂 pozrite si aj moje fotografie

• Dobrý deň,
    termín mám zatiaľ volný 🙂
    prezrite si moje portfolio a kludne sa ozvyte.

• Ahojte, velmi pekne dakujeme za vsetky reakcie, urcite sa niekomu ozveme 🙂

• Ahoj 🙂 pozri si aj našu ponuku 🙂 Ponúkame 2 fotografov za 1 cenu 🙂 Pekný večer 🙂

• Ahoj 🙂 pozri si aj našu ponuku. Ponúkame 2 fotografov za 1 cenu 🙂 Pekný slnečný deň prajeme 😉

• Ahojte,
    dakujeme vsetkym za ponuky. Uz sa nam podarilo zohnat kameraman aj fotografa.

Krasny den 🙂

• Dobrý deň,
    ponúkam Vám naše služby 🙂
    S pozdravom

• Zhanam kameramana na tento termin 28.9.2013 až od obradu 16:00 hod. Prosim cenove ponuky do IP 😉

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Mojou filozofiou je zachytenie jedinečných emócií a neopakovateľnej atmosféry počas vášho veľkého dňa.