Hľadám fotografa a kameramana na 8.7.2017 pri Trenčíne

21. nov 201613

Hladam fotografa a kameramana na svadbu, 08.07.2017 - TRENCIANSKE TEPLICE.
Pocet hosti, cca 60-70. Dakujem

• termin mam zatial volny, viac info na webe 🙂

• Dobre rano, Vami uvedeny termin mam este volny. 🙂 Skuste pozriet moju stranku, kde najdete aj odpovede na caste otazky. Pekny den 🙂

• Dobrý deň
    Skúste si pozrieť aj našu tvorbu .
    Váš termín mame momentálne voľný
    V pripade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať
    S pozdravom
    Mirka a Maťo

• Sponzor fóra
  • ahoj, pozrite si moje fotky na webe, ak sa vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete. termin mam volny.

• @felllicita  pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf z Bánoviec, viac info na webe alebo osobne

• Dobrý deň, Váš termín máme voľný. Našu prácu si môžete pozrieť na našom webe alebo blogu, ak sa Vám páči, kontaktujte nás a rady poskytneme podrobnejšie info. V prípade záujmu, spolupracujeme s video štúdiom zo Žiliny. R. 🙂

• Skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme, rád doplním bližšie info

• Pekný deň,

skúste pozrieť moje práce. Termín zatiaľ voľný 🙂

• Dobrý deň,
    v prípade, že sme Vás zaujali našou prácou som rada. Ak máte záujem môžem Vám poskytnúť viac informácií o nás. Váš termín máme zatiaľ voľný. 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom

• Taktiež vám rada ponúkam naše služby sme mladá dvojka ktorá rada vymýšľa ak by sa vám naša tvorba páčila sme tu pre vás 🙂

• Pekný večer prajem, Váš termín mám voľný, rád ponúknem foto služby. S pozdravom

• Dobrý deň. Pozrite si naše portfólio, ak by Vás naša práca zaujala, určite nás kontaktujte 😎

Za veľmi exkluzívnu cenu Vám vieme momentálne zabezpečiť v našej SVADOBNEJ AKCII - kameraman + fotografa.

S pozdravom video-štúdio MAVEX 😎

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• Dobry podvecer prajem!