Hľadám fotografa na 23.9.2017 v Trnave a okolí

21. nov 201614

Ahojte, hľadáme fotografa alebo fotografku z Trnavy a okolia. Ďakujeme za každú radu 🙂

• ahoj, som fotografka, ak ťa moje fotografie zaujmú, rada nafotím tvoj veľký deň 😉

• Ahoj, ak by ťa zaujala moja tvorba, kľudne napíš. Budem sa tešiť.

S pozdravom Radovan Škohel

• @laura6511  ahoj, termin zatial volny, pozrite moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť budem rád ked sa ozvete. Môžete ma navštíviť aj v mojom atelieri v TT.

• Sponzor fóra
  • Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...

• Dobrý deň, na Váš termín som Vám k dispozícii. Bližšie informácie som Vám preposlal internou poštou.

• Zdravim, Vas termin mam volny.

• @laura6511  Skúste si pozrieť aj moju prácu. Som z BA do TT to mám na skok. Ak Vás zaujme rád Vám doplním bližšie informácie 🙂

• @laura6511  pozrite si aj moje svadobne fotografie, termin mam volny a viac info na webe

• Termín mame aktuálny .... 🙂

• Dobrý deň váš termín máme ešte voľný ak by ste mali záujem poslala som vám do správy aj cenovú ponuku a sem malú ukážku fotografií

• Dobrý deň, aj ja Vám rád ponúknem naše foto a video služby. Našu tvorbu si môžete pozrieť na našej stránke.

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• Pekný deň,

skúste pozrieť aj moje práce.

Váš termín mám zatiaľ voľný 🙂

• Dobrý deň,
    sme tím ľudí a ponúkame Vám naše foto a video služby. 🙂
    Váš termín máme zatiaľ voľný.
    V prípade, že sme Vás oslovili veľmi rada Vám pošlem viac info o nás a našej práci.
    Ďakujem
    S pozdravom

• Sponzor fóra

• @laura6511  

Dobry podvecer prajem!

Ponukam Vam moju malickost 🙂 , pozrite si moju www-cku a v pripade zaujmu alebo ak by ste mali akukolvek otazku navahajte ma kedykolvek kontaktovat.

S pozdravom
    Riky

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Dokumentárna svadobná fotografia