Hľadám fotografa na 29.6.2013 z okolia Bánoviec alebo Topoľčian

10. jún 201370

Prosim vas najdem dobreho fotografa na svadbu na tento termin? rozhodli sme sa na rychlo pre tento termin svadby kedze nam uz 2 krat svadba nevysla koli neprijemnym okolnostiam nechceme uz dlhsie cakat.dakujem 🙂

• Dobrý deň. Termín mám ešte voľný. Som svadobný fotograf z Nových Zámkov a fotím svadby v širokom okolí..., takže aj Bánovce nie je žiadny problém. Celkom by sa my páčilo fotiť na Beckove, ale podobnom krásnom mieste, ale samozrejme v prvom rade uprednostním vaše predstavy. Pozrite si moju tvorbu a ak Vás zaujme určite sa dohodneme na dobrej cene. 🙂 Prajem pekný deň.

• Dobrý deň!
    Daný termín mám zatial voľný a som z Nitry čiže okolie poznám dôverne, ak máte záujem prezrite si galériu na mojom webe 🙂
    Bude mi potešením 🙂

• @dominikszombathfotograf.  Dobry den chcem sa spytat aka by bola cena ak by sme chceli fotenie den pred svadbou asi v brodzanoch a v den svadby by sa fotila len odobierka obrad a hostina takze len od poobedia.odobierka by bola v krusovciach a obrad a hostina v banovciach.dakujem 🙂

• Sponzor fóra
  • Už som vám zaslal info do správy 🙂

• @newesticka12  Dobry den prajem, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc, no z dôvodu, že sa budem zdržiavať v danom období v oblastí Trenčína a mam volny termin tak reagujem. V pripade, ak by sa Vam nedarilo zohnat svadobného fotografa, kludne ma tento tyzden kontaktujte. Moju pracu si mozete pozriet bud tu na moja svadba, pripadne na www stranke.

• Dobry den, rad nafotim Vasu svadbu. Fotky a kontakt mam v profile 🙂

• pozrite si aj moje fotografie a v pripade zaujmu ma kontaktujte 🙂

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Svadobné fotografie, ktoré splnia všetky Vaše očakávania a ešte máličko viac...
    Mirec
    Celé Slovensko