Hľadám fotografa na 3.5.2014

8. jan 2014190

hľadám fotografa na 3.mája 2014, svadba bude v okolí Pezinka, fotil by sa obrad , ext.foto, hostia

• Ahoj, vrelo Ti mozem odporucit nasho fotografa. Splni vsetky ocakavania a priania, ake si zadas. Nielenze je perfektny profesional, ale aj fantasticky clovek. Mily, prijemny a zabavny. Ziskal si srde kazdeho jedneho hosta, (a to sme mali divoko-medzinarodnu svadbu). Foti vynikajuco, nie je to nijaky pofiderny amater. Ak mas zaujem, poslem Ti kontakt. Mozes sa ho popytat na detaily. Skutocne vrelo odporucam.

• @dorra1  ahoj som fotografka z BA termín mám voľný 🙂

• Sponzor fóra
  • dlhorocne skusenosti, snaha ist do plnenia na 210%, kvalifikacia, profi technika.... a termin volny 😉

• @dorra1  Zdravím, Váš termín mám voľný. Pozrite, volajte, dohodneme sa. 😉

• @dorra1  Dobrý deň, Váš termín máme voľný.

• ponúkam Vám svoje foto služby za prijateľnú cenu

• Dobry den,
    dovolte, aby som Vam ponukol svoje sluzby. Moja firma je na trhu 15 rokov a mame bohaté skusenosti v oblasti svadobnej fotografie a svadobneho videa. Moje posobenie je v ramci celeho Slovenska aj celej Europy. Pozrite si, prosim, našu web stránku.
    Prajem Vam pekny den.
    Palo Kalivoda

• Prajem pekny den, bude nam ctou zvecnit Vam ten najkrajsi den... viac na nasom webe... 🙂

• Ďakujem Vám všetkým za ponuky a rady 🙂
    úspešne som si vybrala 🙂

• Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady.
    Pozrite si naše fotogalérie a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.

• Dobrý deň,
    zatial mám termín voľný, ak sa vám moja práca páči, stačí sa ozvať... 🙂

• @dorra1
    som z Pezinka, termín mám voľný, ak by Vás zaujala moja práca rád poskytnem svoje služby 🙂