Hľadám fotografa na 6.9.2014 zo západného Slovenska

potrebujem fotografa na 06.09.2014, ideálne by bolo zo západného Slovenska :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje foto služby, uvoľnil sa mi termín.
Odpovedať
Profilova fotka
@lulu224 ahoj, my mame tiez 6.9. voľno. Sme zo zapadneho Slovenska. Svadby fotime ako dvojica (dve baby :-) ). Pozri si nase fotky na facebook stranke, v pripade, ze ta zaujmu, posleme aj odkazy na viac fotiek a na nas obe fotografky.
Odpovedať
Profilova fotka
@lulu224 Zdravím. Ja sa tiež hlásim. Ponuku som poslal do IP. ;-)
Odpovedať
Ahoj,termin máme volny.....posledny volny v tomto roku:-))
Odpovedať
Profilova fotka
:-) Dobrý deň, Rád Vám ponúkam naše kompletné služby na Váš svadobný deň. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Som fotograf a venujem sa fotografovaniu svadieb a detičiek. Pozrite si moje práce a hodnotenia na FaceBook stránke. Ak vás moje fotografie oslovia veľmi rád zväčním váš veľký deň.
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj @lulu224 zatial mam volny termin 6.9. tak nevahaj, pozri portfolio a vidime sa ;-) .
Odpovedať
Profilova fotka
@lulu224 Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, aj na mojom webe. :) Som zo Západného Slovenska a pôsobím na celom našom malom Slovensku. :)
Odpovedať
Profilova fotka
Veľmi rada Vás nafotím, ak sa Vám páči moja práca. Beata
Odpovedať
Profilova fotka
@lulu224 Ahoj, sme síce zo stredu ale dopravu na území SK máte u nás zadarmo, radi ponúkneme naše služby.
Odpovedať
Profilova fotka
@danielkaplavka krásne!
Odpovedať
Profilova fotka
termin mam zatial volny, viac informacii mailom alebo na mojich www strankach ;-)
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Šurany-Vráble
Odpovedať
Profilova fotka