Hľadám fotografa na september 2017 v okolí Prievidze

17. feb 201717

Ahojte,
Viete mi prosim odporucit dobreho fotografa v okoli Prievidze? Svadbu mame v sept 2017.
Dakujem!!

• Dobry den
    Skúste si pozrieť i našu prácu . Sme manželská dvojica fotografov a pochádzame z Partizánskeho. Váš termín mame ešte voľný a na mesiac september možte momentálne uplatnit zľavu 50 euro. V prípade akýchkoľvek otázok nas neváhajte kontaktovať . S pozdravom Mirka a Maťo

• Ahoj,
    ak chceš, kľudne prebehni aj moj web.
    Ak by ťa práca zaujala, stačí napísať.

Prajem pekný večer 🙂

• Sponzor fóra
  • @vindi  Pekný večer prajem, pozrite si aj moju prácu. V prípade záujmu rád poskytnem viac info. S pozdravom

• Pekný deň,

skúste pozrieť aj moje práce.
    🙂

• nech sa paci

• @vindi  pozrite si aj moje svadobne fotografie, som fotograf z Bánoviec, viac info na webe alebo osobne

• Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu. Najviac aktuálnu mám na facebooku. Keď budete otázky, rád Vám odpoviem .-)
    Prajem Vám príjemný deň,
    Martin Almáši

• @vindi  Skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme rád doplním bližšie info 😃

• dobry vecer, ak je to este aktualne rad by som vam aj ja ponukol svoje sluzby....

• Ak sa Vám naša tvorba páči sme tá pravá voľba ... ponuka poslaná do IP

• Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...

• Dobrý večer , prezrite si aj môj profil 🙂 , nájdete tam vzorové fotografie pripadne navštívte moju webovú stránku alebo ma kontaktuje telefonicky

Ďakujem.

• Dobrý deň váš termín máme ešte voľný a sme priamo z Prievidze v prípade nepriaznivého počasie môžete využiť aj náš ateliér ak by ste mali záujem budeme vás radi sprevádzať vo váš veľký deň

• Dobrý deň,
    nakoľko ponúkame služby foto a video rada Vám poskytnem viac informácií o nás a našej práci v prípade, že máte záujem. 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom

• Sponzor fóra
  • @vindi