Hľadám fotografa na svadbu 29.7.2017 pri Prievidzi

Dobrý deň,hľadám dobrého fotografa na svadbu v Kolibe Pacho pri Prievidzi.Ďakujem
Odpovedať
Profilova fotka
Pekný večer prajem, tento termín mám voľný. V prípade záujmu rád poskytnem viac info, S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
@australia Skúste si pozreieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme, rád doplním bližšie informácie :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry den, termin mam volny. Viac foto v profile. Miro
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, skúste pozrieť aj moje práce. Termín mám zatiaľ voľný :)
Odpovedať
Profilova fotka
@australia som fotograf z Bánoviec, pozrite si aj moje svadobne fotografie, viac info na webe
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, veľmi rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Keď Vás moja tvorba zaujme, rád Vám odpoviem na otázky. Martin
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, na Váš termín som Vám k dispozícii. Bližšie informácie internou poštou resp. e-mailom.
Odpovedať
Profilova fotka
@australia Dobrý deň, tento termín mám voľný :)
Odpovedať
Profilova fotka
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
@australia Ahoj, pozrite si moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň rada by som vám ponúkla aj naše služby sme dokoca priamo z Prievidze :D takže v prípade zlého počasie by ste mali k dispozícií aj náš priestranný ateliér :D termín máme ešte voľný
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, tiež si dovolím ponúknuť naše služby. Pôsobíme striedavo na celom území Slovenska a Anglicka. Prikladám malú ukážku našej práce. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať. S pozdravom Mirka a Mato
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň Rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu na webstránke alebo aj na sociálnej sieti. Tam nájdete viac z mojich prác, ceny ale aj referencie. Veľmi rád Vám odpoviem na Vaše otázky. Lukáš
Odpovedať