Hľadám fotografa na svadbu 6.5.2017 Palárikovo, Šurany

13. okt 201622

Zháňame fotografa na svadbu Palárikovo/Šurany 6.5. 2017.

• @ranuncul  Pekný deň prajem. Som svadobný fotograf z NZ. Pozrite si aj moje svadobné fotografie 🙂

• Dobrý deň, som z Bratislavy, rada pricestujem a nafotím Vašu svadbu. Pozrite si moje fotografie a cenník na stránke.

• @ranuncul  pozrite si aj moje svadobne fotografie, viac info na webe alebo osobne 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobry den,

termin mam volny

• Dobry vecer prajem, termin mam zatial k dispozicii. Som z Nitry, viac o mne a mojej praci najdete na mojom webe 🙂 Dakujem pekne. Prijemny zvysok vecera prajem.

• Dobry vecer,
    ak budete mat chut a cas tak si skuste pozriet aj moje portfolio 🙂

• @ranuncul  Dobrý deň, do internej pošty som Vám poslal ponuku. Ak by ste mala akékoľvek otázky rád Vám na ne odpoviem 🙂

• @ranuncul  Ahojte, pozrite si moje fotky na webe, ak sa Vám budú páčiť, budem rád ak sa ozvete.

• ďakujem za všetky ponuky 🙂

• Dobry den, prezrite si moj profil a web. Verim, ze vas moja praca zaujme! 🙂 Staci napisat a rychlost, profesionalita a kvalita su zarucene 😉

• Ponúkam Vám svoje služby 😉

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• Dobrý deň.Váš termín mám zatial voľný. Viac foto aj cenník je na webe.V prípade záujmu alebo akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte.Ďakujem. Ivana T

• odporucam Helenku Jankovicovu Kovacovu ....s manzelom...su vyborny,su BA ale do týchto koncin docestuju zadara ako sa vravi....pre blizsie info mi napis,odporucam vsetkymi 20timi

• @monika2503   ,robia full balik + rande foto za ohromnu ,priam dych vyrazajucu sumicku ....su uzasni, zábavní veselí ....mozem povedat ze vdaka nim zo mna poca priprav opadol stres a manzel sa tiez s nimi narehotal ....bolo s nimi vynikajuco 🙂 ODPORUCAM (Cekuj moj profil na fotky zo svadby od nich este cakame)

• Sponzor fóra