Hľadám fotografa na svadbu v KE v júni 2016

1. sep 201518

Dobrý deň/Ahojte,
hľadám fotografa na fotenie svadby v KE budúci rok (konkrétny dátum: 11.6.2016). Výhodou by bolo ak by bolo možné v rámci fotografa mať zabezpečené aj video zo svadby. Viete mi niekoho odporučiť? Máte s niekým dobré skúsenosti?

Ďakujem Miška

• Sme tu pre Vás! 😉

• @michaelasc Tak niesom z vychodu ale nejake svadby som tam uz fotil....ak by vas moja praca oslovila rad nafotim aj vasu svadbu...a pokial ide o kameru poznam sikovnych chalanov (ale tiez tu od nas)....

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň,

ak sa Vám moja práca páči a radi by ste využili moju kreativitu, môžete ma kontaktovať, aj cez môj web ktorý mám v profile, kde môžete toho vidieť viac. Termín mám voľný. Do správy som Vám poslal viac informácii.

Ďakujem a pekný deň prajem

Miro

• @michaelasc  Dobrý deň milá nevesta, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Viem Vám odporučiť aj kameramanov, hoci sama video nerobím - to by som popri fotení naozaj nestíhala 🙂 Kompletný rozpis služieb + cenník nájdete na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.

• Budeme radi ak si pozriete našu tvorbu ...

• @michaelasc  Skúste si pozrieť aj moje fotky.Pracujem po celej SR 🙂

• Dobrý deň.
    Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať. Rád poskytnem bližšie informácie.
    S pozdravom

• Ponúkam svoje služby 😉

• Ponúkam Vám svoje služby. V prípade záujmu ma kontaktujte.

• Dobrý deň, pozrite si moje portfólio, ak Vás zaujme som Vám k dispozícii. 🙂

• Dobrý deň,
    Váš termín máme zatiaľ voľný.
    PS: Pre snúbencov máme tento a budúci mesiac AKCIU na všetky naše foto a video balíčky.
    V prípade záujmu ma prosím kontaktujte formou IP a ja Vám rada odpoviem na Vaše otázky. 🙂
    Ďakujem

• @michaelasc nech sa paci, sme Vam plne k sluzbam a tesime sa na Vas 😉

• ponúkam Vám svoje služby 🙂