Hľadám fotografa na svadbu v KE v júni 2016

Profilova fotka
Dobrý deň/Ahojte, hľadám fotografa na fotenie svadby v KE budúci rok (konkrétny dátum: 11.6.2016). Výhodou by bolo ak by bolo možné v rámci fotografa mať zabezpečené aj video zo svadby. Viete mi niekoho odporučiť? Máte s niekým dobré skúsenosti? Ďakujem Miška
Odpovedať
Profilova fotka
Sme tu pre Vás! ;-)
Odpovedať
Profilova fotka

Odpovedať
Profilova fotka
@michaelasc Tak niesom z vychodu ale nejake svadby som tam uz fotil....ak by vas moja praca oslovila rad nafotim aj vasu svadbu...a pokial ide o kameru poznam sikovnych chalanov (ale tiez tu od nas)....
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ak sa Vám moja práca páči a radi by ste využili moju kreativitu, môžete ma kontaktovať, aj cez môj web ktorý mám v profile, kde môžete toho vidieť viac. Termín mám voľný. Do správy som Vám poslal viac informácii. Ďakujem a pekný deň prajem Miro
Odpovedať
Profilova fotka
@michaelasc Dobrý deň milá nevesta, som svadobná fotografka z Košíc a Váš termín mám zatiaľ voľný. Viem Vám odporučiť aj kameramanov, hoci sama video nerobím - to by som popri fotení naozaj nestíhala :) Kompletný rozpis služieb + cenník nájdete na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.
Odpovedať
Profilova fotka
Budeme radi ak si pozriete našu tvorbu ...
Odpovedať
Profilova fotka
@michaelasc Skúste si pozrieť aj moje fotky.Pracujem po celej SR :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Ponúkam Vám moje služby. V prípade, že Vás moje portfólio a ceny zaujali, neváhajte ma kontaktovať. Rád poskytnem bližšie informácie. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam svoje služby ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby. V prípade záujmu ma kontaktujte.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, pozrite si moje portfólio, ak Vás zaujme som Vám k dispozícii. :-)
Odpovedať
Profilova fotka