Hľadám fotografa z okolia Popradu, Kežmarku na 14.9.2013

9. sep 2013220

Poradte mi dobreho fotografa z okolia PP, KK, SNV na 14.9.13. Napisala som uz asi 10 a skoro vsetci su uz obsadeni alebo dost drahi. 😞 Asi som sa zdohadala dost neskoro ale necakala som, ze to bude taky problem.

• Ivana A Peter Miller-Photography (Fb)

• pozrite si moje portfolio, pripadne web.
    viac info mozme mailom.
    pekny den

• Dobrý deň! Profesionalita, a skvelý pomer kvalita - cena... to je naša ponuka pre Vás! Ak si pozriete našu prácu budeme radi! 😉 A či sme pre Vás dobrí, to necháme na Vás!

• Sponzor fóra
  • @datka1  Dobrý deň prajem,
    som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a z dôvodu, že na Spiš chodím často tak sa s Vami veľmi rád stretnem osobne a prezentujem Vám, ako pracujem, ako môžu Vaše svadobné fotografie vyzerať, aké výhody a služby získate okrem fotografií.
    Prvotný náhľad na moju tvorbu môžete získať skrz www stránku a verím, že sa Vám bude páčiť.

• 🙂 Dobrý deň. Skúste si pozrieť našu stránku, prípadne zavolajte na t:0905257035, som z Levoče. Ponúkam Vám z jednej firmy foto aj video viac než 20 ročná profi prax. Foto a video z profesionálnou technikou s pozdravom Jozef Griger Videofamily.

• @datka1   Dobrý deň. Rád by som Vám dal do pozornosti aj našu firmu. Viac informácii o nás a našich službách môžete nájsť v našom profile, na webovej stránke, alebo nás môžete kontaktovať telefonicky, či e-mailom. Prajem pekný deň.

• Možno Vás zaujmu fotografie z nášho portfolia. Oceniť môžte kvalitu v primeranej cene. Viac info mailom alebo telefonicky. Krásny večer. Michal

• @datka1  Dobrý deň.

Poskytujem fotoslužby v oblasti svadobnej fotografie. Liptovský Mikuláš a okolie. Viac než 10.ročná skúsenosť. Ak ešte nemáte zajednaného svadobného fotografa pre Váš svadobný deň, ponúkam Vám svoje služby. V pripade zaujmu si pozrite môj profil a web. 🙂

• Dobrý deň. Aj ja mám ešte voľný termín. Ak vás moja práca zaujala kľudne ma kontaktujte.