Poznate niekoho prosim ? Najlepsie ak by boli zohrana dvojica ale nemame problem aj samostatneho fotografa a samostatneho kameramana. Dakujem za vsetky tipy a kontakty
Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady.
Pozrite si naše fotogalérie a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.
Ahoj :) Svadby fotime vzdy dvaja :) a tento termin mame este volny. Ak ta zaujme nasa tvorba, budeme radi sucastou vasho velkeho dna D :) S pozdravom, Peto & Linda
Dobrý deň,
ja som fotografka a môj otec je kameraman a sme zohraná dvojica. Ak by sa Vám páčila naša produkcia rada sa s Vami skontaktujem :)
S pozdravom
Dobrý deň. Som fotograf a venujem sa fotografovaniu svadieb a detičiek. Pozrite si moje práce a hodnotenia na FaceBook stránke. Ak vás moje fotografie oslovia veľmi rád zväčním váš veľký deň.
@dragulka Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, aj na mojom webe. :) Pôsobím na celom našom malom Slovensku. :)
@dragulka Dobrý deň prajem, som svadobný a portrétny fotograf a danú oblasť navštevujem pravidelne. Rád by som Vám do pozornosti moje portfólio. Prajem príjemný deň.
@dragulka
Dobrý deň prajem,
ja som sama, ale som zohratá :-) a rada by som vás fotila.
Som zo Zlatých Moraviec a viac mojej tvorby, spolu s kontaktom, nájdete na mojej stránke.
Pokojné prípravy Vám prajem.
Dobrý deň, Rád by som Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.