Hľadáme fotografa na 28.6.2014 z okolia Košíc

11. apr 201412

Zdravim zufalo hladame fotografa asi sme to zacali riesit neskoro lebo kazdemu komu sme napisali je uz obsadeny😞

• @anickaapetko  ahoj, skus Misku Demockovu - VlnkaFoto. Vrelo odporucam 🙂

• Ešte mame voľný termin! Ponúkame Vám naše služby!

• @jjkoala  
    Vlnka je obsadena na tento termin 😞 velmi sa nam pacila... Vy ste ju mala na svadbe??

• Sponzor fóra
  • @anickaapetko  nie, budeme mať 🙂 Ale fotila už asi desať svadieb a iných akcií na moje odporúčanie a vždy max. spokojnosť 🙂

• Termín mám voľný, skúste si pozrieť aj moju stránku.. Do konca marca mám akciu 20% 😉

• @anickaapetko  Dobry den, som fotograf z KE a ponukam svoje sluzby🙂 Komplet info na mojej webstranke🙂

• @anickaapetko  skus este Martin Krystynek Poprad

• @anickaapetko  Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju tvorbu, ktorú nájdete, aj na mojom webe. 🙂 Som zo Západného Slovenska a pôsobím na celom našom malom Slovensku. 🙂

• @anickaapetko  kto hlada, skusa najde, sa hovori 🙂 podte k nam na kavicku pozriet si nase prace , co poviete ? 😉

• Dakujem Vam vsetkym kraaaaasne za pomoc!! Fotograf vybraty!!! Tesim sa !! Este raz vam dakujem za ponuky!!🙂)) 🙂

• Skúste pozrieť moju prácu

• Dobrý deň,
    Rád by sme Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    skolnikphotography
    Celé Slovensko
    Mojou filozofiou je zachytenie jedinečných emócií a neopakovateľnej atmosféry počas vášho veľkého dňa.
    0903 591 415
    Aeternus Pictures
    Celé Slovensko