Hľadáme fotografa na 28.9.2013 do Košíc

9. sep 201370

Hladame fotografa, kt by nam nafotil svadbu 28. septembra v Kosiciach. Ide nam predovsetkym o velmi jednoduche fotenie pred obradom a fotenie obradu, zopar snimkov z hostiny. Nechceme mat nafotene pripravy nevesty ci zenicha, ani zabavu do rana bieleho, takze mame aj mensi rozpocet na fotografa. Dakujeme. Nevesta a zenich 🙂

• Ahoj, my sme boli spokojní s UP Studiom, mladí a milí ľudia, s ktorými sa dá dohodnúť. Pôsobia v Ginke, nám vzali na fotenie kopec dekorácií odtiaľ zadarmo 🙂

• @najna  Dobrý deň, som svadobný a portrétny fotograf z Košíc a rád Vám dám do pozornosti moju tvorbu. Verím, že Vás osloví.

• Dobrý deň,
    Prezrite si moju prácu, dúfam že sa vám bude páčiť 🙂
    Termín mám voľný.

• Sponzor fóra
  • @najna  Ak chcete skúste to s nami . . .

• Dobrý deň, termín 28.9.2013 mám ešte voľný, rada ho pre Vás rezervujem. Ak fotenie bude prebiehať v rámci Košíc, viem Vám dať takúto cenovú ponuku:
    štylizované svadobné portréty: 110,- €
    svadobný obrad: 70,-€
    hostina do 21.00: 40,- €
    hostina do 01.00: 40,- €
    V cene je zahrnuté 3x DVD s fotografiami s obalom a potlačou.
    Moju tvorbu môžete vidieť na mojej webstránke, kompletnú cenovú ponuku nájdete pod záložkou "SLUŽBY". V prípade záujmu ma kontaktujte mailom alebo správou.

• Dobry den,
    poslal som Vam specialnu ponuku v poste🙂

• Dobrý deň,
    ponúkam Vám naše služby 🙂
    S pozdravom

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Živím sa ako reklamný a svadobný fotograf a kameraman. Pracujem v overenom tíme s mojim kameramanom Vám ponúknem svadobný balík presne na mieru.
    Svadobné fotografie, ktoré splnia všetky Vaše očakávania a ešte máličko viac...
    Svadba je v váš veľký deň D. Prežívate okamihy ktoré sú mnohokrát iba raz v živote dovolte nám aby sme vám ich zachytili ako nikto iný .
    Články od našich partnerov