Hľadáme fotografa na svadbu 1.7.2017 v Leviciach

17. feb 2017160

Hľadáme fotografa na svadbu za prijateľné ceny. Okresy Lv, Nz

• Dobrý deň, kľudne pozrite môj web. Ak by Vás práca zaujala, stačí napísať email.

S pozdravom Radovan Škohel

• Rád Vám ponúknem svoje fotografické služby, v prípade záujmu alebo otázok ma kedykoľvek kontaktujte...

• @natt750  Skúste si pozrieť aj moju prácu. Ak Vás zaujme rád doplním bližšie info 😃

• Sponzor fóra
  • Pekný deň,

rada Vám ponúknem svoje fotoslužby 🙂

• @natt750  Pekný deň prajem. Som svadobný fotograf z NZ. Pozrite si aj moje svadobné fotografie 🙂

• Zdravim, termin mam volny.

• Dobrý deň,
    s radosťou Vám ponúknem naše služby. Váš termín máme zatiaľ voľný.
    Ak máte nejaké otázky rada Vám na ne odpoviem. 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom

• Dobrý deň termín máme zatiaľ voľný 😃 ak by ste mali záujem sme mladá dvojka s ktorou sa určite nudiť nebudete a zažijete veľa pohody pri fotení...

• Ponúkam Vám svoje služby 😉

• Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu. Najviac mám na FB. Keď Vás moja tvorba osloví, veľmi rád Vám odpoviem na otázky. 🙂 Martin

• @natt750  pozrite si aj moje svadobné fotografie

• Dobrý deň
    Rád Vám ponúknem moje služby svadobnej fotografie. Pozrite si moju tvorbu na webstránke alebo aj na sociálnej sieti. Tam nájdete viac z mojich prác, ceny ale aj referencie.
    Veľmi rád Vám odpoviem na Vaše otázky.
    Lukáš

• Dobrý deň váš termín máme ešte voľný sme mladá dvojka fotografov s ktorými sa nudiť určite nebudete , fotenie má byť aj zážitok a máte mať z neho krásne spomienky 😃 sme tu pre vás do konca roka je na všetky svadobné balíčky aj 50€ zľava 😃

• Dobrý deň, aj ja Vám rád ponúknem naše foto a video služby. Našu tvorbu si môžete pozrieť na našej stránke.

• @natt750  

Dobry podvecer prajem!

Ponukam Vam moju malickost 🙂 , pozrite si moju www-cku a v pripade zaujmu alebo ak by ste mali akukolvek otazku navahajte ma kedykolvek kontaktovat.