Hľadáme fotografa, Zochova chata, 11.5.2019

15. jan 201915

Ahojte, hľadáme dobrého fotografa na našu svadbu v Hoteli Zochova chata 11.5.2019. Poprosím ponuky aj s uvedenými cenami.
Ďakujem 🙂

• Dobry deň, v prípade záujmu si skúste kliknúť na moju webovú stránku, nájdete tam aj portfólio aj cenník služieb.

• Pekny den,

ponuku som Vám poslala do IP 🙂

• Sponzor fóra
  • Pekný večer prajem, Váš termín mám voľný. Pokiaľ Vás moja práca zaujme, rád poskytnem viac info. S pozdravom

• Zdravim! Cenovu ponuku mate v sprave 🙂

• Milá budúca nevestička, ak Vás zaujme moja foto tvorba, neváhajte ma kontaktovať. Termín Vašej svadby mam voľný 🙂

Be happy 😉
    0905469973

• ak by sa vám naša tvorba páčila a mali by ste záujem sme tu pre vás sme mladá dvojka s kopou nápadov

• Dobry den, Vas termin mam zatial volny a velmi rad Vam poslem cenovu ponuku. Moju tvorbu si prosim pozrite na mojom webe 🙂
    Som dokumentarny fotograf, skutocne a neopakovatelne momenty su pre mna na prvom mieste. Verim, ze moje fotografie v portfoliu - svadobne pribehy su toho dokazom.
    Prajem prijemne svadobne planovanie
    Marek

• dobrý deň, svoju ponuku som Vám poslala v správe 😉

• Dobrý deň,
    rada Vám ponúknem naše foto alebo video služby.
    V prípade, že Vás zaujala naša tvorba rada Vám odpoviem na akékoľvek otázky. 🙂
    Ďakujem
    S pozdravom

• Máte odo mňa IP 🙂

• Dobrý deň, môžete ma kontaktovať, termín mám voľný.

• Dobry den, termin mam este volny, ak Vas moja tvorba zaujme nevahajte ma kontaktovat. Cennik a tvorbu najdte na mojich strankach. Dakujem

• Zdravím. Termín mám voľný 🙂 moje portfólio nájdete na profile / webe / instagrame. V prípade záujmu rád poskytnem ďalšie informácie 🙂

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Zvečnite si svoj svet, objektívom môjho fotoaparátu.
    Mirec
    Celé Slovensko