Dobrý den, hledáme fotografa a kameramana na focení svatby v Tatranské Lomnici. Jedná se o focení příprav, ext. a int. fotky, skupinové foto, oběd, zábava do cca 1h ranní nebo déle, dle domluvy. Fotografie jak na DVD, tak tištěné, zvukové DVD, album..... prosím nabídněte. Díky :-) :-)
@kacka0902 Dobrý deň, som fotograf spod Tatier (Spišská Nová Ves:), Váš termín mám zatiaľ voľný a ponúkam Vám svoje služby. Kompletné info nájdete na mojej webstránke.
Dobrý deň,
rada Vám ponúknem naše foto (dcéra) a video (otec) služby. Spolupracujeme tiež s rôznymi firmami a ľuďmi.
V prípade Vášho záujmu nemáme problém za Vami pricestovať :)
S pozdravom
Dobry den,
dovolte, aby som Vam ponukol svoje sluzby. Moja firma je na trhu 15 rokov a mame bohaté skusenosti v oblasti svadobnej fotografie a svadobneho videa v rámci celého Slovenska a aj mimo neho. Pracujeme s najmodernejšou technikou. Pozrite si, prosim, našu web stránku.
Prajem Vam pekny den.
Palo Kalivoda
Dobrý deň, špecializujem sa na svadobnú fotografiu, pozrite si môj web alebo portfólio prípadne hodnotenia na FaceBook stránke, ak Vás moje práce zaujmú, veľmi rád nafotím Váš veľký deň..
Prajem pekný deň
Vlado
Dobrý deň, Rád by sme Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.
Dobrý deň ak ste sa ešte nerozhodli taktiež by som vám rada ponúkla moje služby. Fotografujem v rámci celého Slovenska . A ak máte radi netradičné fotenie, ktoré nie je len o povinnom ,,svadobnom foto v " ale aj o krásnych spomienkach som tu pre vás.
Rada Vám ponúknem svoje služby :) Pôsobím v Poprade, takže okolie poznám veľmi dobre. Ponúkam krásne fotografie, profesionalitu a to všetko za bezkonkurenčné ceny :)