Nájdem fotografa na 10.5.2014 do Nitry?

Dobry den, chcela by som sa opytat, ci tu najdem este nejakeho dobreho fotografa na 10 maja 2014 do Nitry?
Odpovedať
Profilova fotka
@mucko0023 Dobrý večer prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju tvorbu, ktorú nájdete aj na mojom webe. :) Som z Nových Zámkov a pôsobím na celom našom malom Slovensku. :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, termín je voľný ;-) , momentálne mám akciu -50% na všetky balíky... Rád zvečním Váš veľký deň...
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, Váš termín mám voľný. Moju prácu a cenu nájdete na mojom webe. J.D.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry vecer. Rad by som vam ponukol aj ja svoje sluzby. Pozrite si moj web a v pripade zaujmu staci napisat. Peknyvecer prajem.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som svadobný a portrétny fotograf, Nitru poznám a rád by som Vám dal do pozornosti portfólio, ktoré nájdete na www stránke prípadne na moja svadba. Prajem príjemný deň.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rada prídem ak sa Vám moja práca páči. Beata
Odpovedať
Profilova fotka
Ahoj, tento termín máme ešte voľný, radi ponúkneme naše sužby :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som zo Zlatých Moraviec, ak túžite po fotografiách, na ktorých bude zachytená Vaša osobnosť, krása a vzájomná láska (nie rekvizity), nech sa páči, Vás termín mám zatiaľ voľný. Ak by ste ma nekontaktovali, zo srdca Vám prajem najkrajšie možné prežitie Vášho svadobného dňa. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Uvedený termín mám voľný a ponúkam zľavu 10% na všetky svadobné balíky - Šurany, Vráble
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Rád by som Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.