Nájdem fotografa na 31.8.2013 na fotenie v Piešťanoch?

7. mar 2013140

hladam fotografa ktory ma volny termin 31/08/2013 pre svadobne fotenie v Piestanoch a nasledne obrad a hostina v Beckove
dakujem

• Zdravím 🙂 ja mám voľno, veľmi rada by som nafotila Vašu svadbu. Všetko mám na stránke. Keby niečo kľudne ma bombardujte otázkami! 🙂

• pekny vecr prajem
    momentalne mam termin volny... moju pracu si mozte pozriet na tomto webe. moja stranka je momentalne v pracovnom plasti, ale zhruba tam najdete co potrebujete 🙂
    drzte sa

• dobrý deň aj my máme voľný termín ak máte záujem neváhajte nás kontaktovať 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobrý deň. Termín mám voľný. Ponuku som Vám poslal do IP. 😉

• @martinapv  Pekny den prajem...ak by ste mali cas skuste si pozriet aj moje portfolio bud na mojom webe alebo tu na MS. V pripade zaujmu staci napisat 🙂

• Dobry den prajem, som svadobný a portrétny fotograf a rád by som Vám dal do pozornosti sluzby, ktore mozete ziskat u mna. Obe destinacie poznam velmi dobre z dovodu, ze ich navstevujem kazdorocne. Pre blizsie info. na nizsie uvedenej www stranke.

• Dobrý deň,
    termín mám voľný a taktiež som v Piešťanoch už svadbu fotografoval. Ak Vás moja práca zaujala neváhajte a kontaktujte ma kedykoľvek.

• Dobrý deň,
    pôsobíme priamo v PN a daný termín máme voľný. Kontaktuje nás hocikedy na emaily v profile , kde nájdete aj portfólio.
    Ďakujem

• Dobry den, pokial by sa Vam pacila moja robota, určite by sme sa vedeli dohodnut. V pripade záujmu ma, prosím, kontaktujte na niektorom z mojich tel.cisel.
    Palo Kalivoda

• U nás môžete vyhrať fotografovanie celého svadobného dňa. Zapojte sa do súťaže a ušetrite 🙂

• no ved staci pozriet vo firmach je nas tam pozehnane a myslim ze vacsina nema problem docestovat

• mam rovnako volny termin 😉

• Taktiez vm ponukame nase sluzby . Ukazku nasej prace najdete v albume . V pripade akychkolvek otazok nas nevahajte kontaktovat 🙂