Nájdem fotografa na svadbu 6.10.2012 v Žiline?

15. sep 201290

Viete mi nevesticky prosim poradit niekoho v style Tomas Zahumensky, manzelov Jurkovicovych, Zuzka Sebova, kto by mohol byt este volny na tento termin? To som naozaj neratala, ze pol roka vopred budu vybookovaní aj tí, ktorých som mala vyhliadnutych v zalohe 😞 svadba sa bude konat v Ziline. Dakujem vopred velmi pekne a dufam, ze to tento tyzden uzavriem 🙂

• ahoj, nás bude fotiť pán z www.mamifoto.sk, je to kamarát, a veľmi dobre fotí 🙂

• Ahoj, rad by som prisiel fotit, ak je este zaujem, moje styl fotografii najdes na www.facebook.com/JanZitniakPhotographer alebo konkretne svadobne fotografie - http://www.facebook.com/media/set/?set=a.388246661197728.89324.232142106808185&type=1

• tento termin mi bohuzial odvolali. takze mam volno. rad vam vyhotovim financny navrh.

• Sponzor fóra
  • Ahoj som svadobný a portretný fotograf z Košíc, pozrel som si co hladas a mam pocit, ze by ta moja tvorba zaujala. Mozes si ju pozriet na mojom profile. Dany termin zatial mam volny a dopravit sa mi nerobi problem, dokonca sa momentalne zdrziavam pri Trencine, tak pripadne mozem prist i na osobne stretnutie.

• ahoj..ja mám zajednanú fotografku z martina, je úžasná, jemná a nieje drahá 🙂 kludne ti dám na nu kontakt, ak tak napíš do IP

• nech sa paci 😉 , aj do Ziliny chodievame

• Som z Humenného ale často chodievam aj do Žiliny... 🙂

• ja mám tiež známeho fotografa a fotil aj našu svadbu, kukni a nie je drahý a býva tu v ZA.....možno má aj voľno, dám ti kontakt ?

• vazeni, uvedomte si ze ta kocka zhanala fotografa uz v aprili a mienila to uzavriet do tyzdna.... zrejme teda uz fotografa s najvacsou pravdepodobnostou ma...

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    FOTODUHA7
    Púchov
    fotím svadobné umelecké fotografie, obľubujem štýl vintage
    Ponúkam Vám svoje foto služby na Vašej svadbe. Pozrite si moje portfólio.