Nájdem šikovného fotografa z okolia Nitry na 6.9.2014?

Nájdem šikovného fotografa na 06.09.2014 z okolia NR, ZM, TO???
Odpovedať
Ahoj,ešte to máme volné:-)Posledný volný termín na tento rok!!:-)
Odpovedať
Profilova fotka
Zdravím, termín mám tiež voľný a cenovú ponuku Vám posielam do IP. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Pozdravujem Ponúkame Vám naše služby foto - video. v prípade záujmu Nás kontaktujte. S pozdravom SK
Odpovedať
Profilova fotka
Ponúkam Vám svoje služby.
Odpovedať
Profilova fotka
:-) Dobrý deň, Rád Vám ponúkam naše kompletné služby na Váš svadobný deň. S pozdravom
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň. Som fotograf a venujem sa fotografovaniu svadieb a detičiek. Pozrite si moje práce a hodnotenia na FaceBook stránke. Ak vás moje fotografie oslovia veľmi rád zväčním váš veľký deň.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň! Budem rád ak si pozriete moje portfolio, na mojom webe nájdete aj obsiahlu galériu s cenníkom :) Som priamo z Nitry
Odpovedať
Profilova fotka
@lulu224 Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete na mojom webe. :) Som fotograf z Nových Zámkov a rád prídem za Vami do Nitry :).
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, som zo Zlatých Moraviec. Pri fotografovaní je mojim cieľom zachytiť Vašu krásu, lásku, emócie - to všetko cestou umenia. Preto ak hľadáte živé fotky - plné ducha, som si istá, že si prídete na svoje :-) . Vás termín mám zatiaľ voľný. A už teraz sa teším na stretnutie, no ak ma nebudete kontaktovať, zo srdca vám prajem tie najkrajšie zážitky vo Vás svadobný deň. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, Rád by som Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.
Odpovedať
Profilova fotka