Nájdem šikovného fotografa z okolia Nitry na 6.9.2014?

6. máj 2014110

Nájdem šikovného fotografa na 06.09.2014 z okolia NR, ZM, TO???

• Ahoj,ešte to máme volné🙂stuck_out_tongue:osledný volný termín na tento rok!!🙂

• Zdravím, termín mám tiež voľný a cenovú ponuku Vám posielam do IP. 😉

• Pozdravujem
    Ponúkame Vám naše služby foto - video. v prípade záujmu Nás kontaktujte.
    S pozdravom
    SK

• Sponzor fóra
  • Ponúkam Vám svoje služby.

• 🙂 Dobrý deň,
    Rád Vám ponúkam naše kompletné služby na Váš svadobný deň.
    S pozdravom

• Dobrý deň. Som fotograf a venujem sa fotografovaniu svadieb a detičiek. Pozrite si moje práce a hodnotenia na FaceBook stránke. Ak vás moje fotografie oslovia veľmi rád zväčním váš veľký deň.

• Dobrý deň!
    Budem rád ak si pozriete moje portfolio, na mojom webe nájdete aj obsiahlu galériu s cenníkom 🙂
    Som priamo z Nitry

• @lulu224   Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete na mojom webe. 🙂 Som fotograf z Nových Zámkov a rád prídem za Vami do Nitry 🙂.

• Dobrý deň, som zo Zlatých Moraviec. Pri fotografovaní je mojim cieľom zachytiť Vašu krásu, lásku, emócie - to všetko cestou umenia. Preto ak hľadáte živé fotky - plné ducha, som si istá, že si prídete na svoje 🙂 . Vás termín mám zatiaľ voľný. A už teraz sa teším na stretnutie, no ak ma nebudete kontaktovať, zo srdca vám prajem tie najkrajšie zážitky vo Vás svadobný deň. 🙂

• Dobrý deň, Rád by som Vám ponúkol novinku na slovenskom trhu v oblasti fotenia svadieb FunFace fotobox. Ide o jedinečne zariadenie vhodné na každú svadbu, párty, oslavu, či firemný večierok. Zábava, fotenie, posielanie foto ONLINE, ako aj tlačenie fotiek, to všetko FunFace fotobox hravo zvládne.