Poradíte fotografa na 26.4.2014 z okolia Nitry, Vráblov?

21. okt 2013100

foto

• dobry den
    posobim na celom slovensku (bez cenoveho navysovania). ak vas moja praca zaujala, kludne sa pytajte

• Príjemný dobrý večer ... Váš termín je jediný v rámci mesiaca maj voľný .... Pokiaľ vas naša práca osloví, sme tu pre vas. Pekný večer

• Dobry den, radi by sme Vam ponukli nase sluzby. Sme dvaja vystudovani fotografi (manzelia) a sme z BB, ale dopravu v ramci Slovenska mame momentalne zadarmo. Mame mnozstvo tipov na originalne, napadite fotenie, ponukame mobilne fotopozadie s rekvizitami priamo na hostinu, co je vzdy zarukou zabavy 🙂.. Viac info najdete na nasej stranke 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobry den, pozrite si aj moje svadobné fotografie na webe, na facebooku 🙂

• Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a ponuku Vám posielam do IP. 😉

• BB-Vráble-Šurany 🙂

• Lubos Borik je zo Surian......je aj na fb

• @lucia939  Dobrý deň prajem, som fotograf z Nových Zámkov. Ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, alebo viac a aj cenník na mojom webe. 🙂 Pôsobím na celom našom malom Slovensku. 🙂

• Ja som sice z PN ale Nitra je kusok uz som tam daco nafotil rad pridem znova 🙂

• Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby aj v tejto lokalite. Neváhajte si pozrieť ponuku na mojej stranke.
    Príjemný deň prajem, Luboš.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Svadobný a portrétny fotografi Zdenko a Lucka
    Celá SR..
    Svadobné foto - video
    Rodinné foto - video
    Letecké foto-video DRONOM
    Book,glamour
    Fotoatelier
    JMPHOTO
    Michalovce
    Zvečnite si svoj svet, objektívom môjho fotoaparátu.
    Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka