Poradíte fotografa na 26.4.2014 z okolia Nitry, Vráblov?

21. okt 2013100

foto

• dobry den
    posobim na celom slovensku (bez cenoveho navysovania). ak vas moja praca zaujala, kludne sa pytajte

• Príjemný dobrý večer ... Váš termín je jediný v rámci mesiaca maj voľný .... Pokiaľ vas naša práca osloví, sme tu pre vas. Pekný večer

• Dobry den, radi by sme Vam ponukli nase sluzby. Sme dvaja vystudovani fotografi (manzelia) a sme z BB, ale dopravu v ramci Slovenska mame momentalne zadarmo. Mame mnozstvo tipov na originalne, napadite fotenie, ponukame mobilne fotopozadie s rekvizitami priamo na hostinu, co je vzdy zarukou zabavy 🙂.. Viac info najdete na nasej stranke 🙂

• Sponzor fóra
  • Dobry den, pozrite si aj moje svadobné fotografie na webe, na facebooku 🙂

• Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a ponuku Vám posielam do IP. 😉

• BB-Vráble-Šurany 🙂

• Lubos Borik je zo Surian......je aj na fb

• @lucia939  Dobrý deň prajem, som fotograf z Nových Zámkov. Ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, alebo viac a aj cenník na mojom webe. 🙂 Pôsobím na celom našom malom Slovensku. 🙂

• Ja som sice z PN ale Nitra je kusok uz som tam daco nafotil rad pridem znova 🙂

• Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby aj v tejto lokalite. Neváhajte si pozrieť ponuku na mojej stranke.
    Príjemný deň prajem, Luboš.

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    JM Photography
    Bratislava
    "It is more important to click with people than to click the shutter." Alfred Eisenstaedt
    Svadobnô
    Topoľčany
    Sme traja chalani, ktorí svoje skúsenosti so svadobnými fotografiami a videom netaja. Sme dokonale pripravení zvečniť príbehy Vašej lásky.
    Svadba je v váš veľký deň D. Prežívate okamihy ktoré sú mnohokrát iba raz v živote dovolte nám aby sme vám ich zachytili ako nikto iný .
    Články od našich partnerov