Poraďte fotografa na 6.9.2014 z Pezinku a okolia

Poradite nejakého dobreho fotografa v okoli PK s dostupnymi cenami? ako sa pohybuju ceny za fotografa? chcela by som fotografa cca od rana, potom fotenie s buducim manzelom, obrad, a hostina cca do odcepcenia, cize este nejake aj fotografie s rodinkou a zabava trosku a tak :)
Odpovedať
Profilova fotka
Fotolienka
Odpovedať
Profilova fotka
@rrianna pozri moje portfolio a ak ta zaujme, kludne ma kontaktuj, posobim teraz v BA, ale do PK nie je problem. Daniel
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rád Vám ponúknem moje služby aj v tejto lokalite. Neváhajte si pozrieť ponuku na mojej stranke. Príjemný deň prajem, Luboš.
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, ponúkam svoje služby.
Odpovedať
Profilova fotka
@rrianna dany termin mam volny a vieme sa dohodnut - pozrite si moj cennik a hlavne svadobne fotografie na mojej webstranke :-)
Odpovedať
Profilova fotka
som fotograf zo svateho jura pri bratislave, ale fotim svadby po celom slovensku - pozyvam vas na moje stranky ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, pôsobím po celej SR, ceny su primerané, rád Vás uvítam na mojom webe
Odpovedať
Profilova fotka
Vas termin mam uz bohuzial obsadeny, ale ak by ste mali zaujem fotit svadobne portrety v iny den, som vam k dispozicii :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@rrianna Dobrý deň, Váš termín mám zatiaľ voľný a ponuku Vám posielam do IP. ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
@zuzu_31 Dakujeme Zuzi za odporúčanie :)
Odpovedať
Profilova fotka
:-) Dobrý večer, Rád Vám ponúkam naše kompletné služby na Váš svadobný deň. S pozdravom :-)
Odpovedať
Profilova fotka
Rad vam ponuknem moje sluzby pozrite profil.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
Dobrý deň, rada Vám ponúknem naše foto a video služby. V prípade záujmu Vám odpoviem na akékoľvek otázky. Taktiež nemáme problém za Vami pricestovať. Spolupracujeme s viacerými ľuďmi a firmami :) S pozdravom Lucia Laczová
Odpovedať
Profilova fotka