Poraďte fotografa z okolia Spišskej Novej Vsi na 30.8.2014

17. okt 2013100

Mam problem najst fotografa na nasu svadbu je mozne ze vsetci su uz obsadeny??? svadba sa kona 30.08.2014

• Momentálne ma napadá Pluto foto, Matúš Pramuka, Pechy photo, Jozef Brajer, Marek Zalibera, Korad production...

• Braňo Hanus, MAYO studio

• ponukam aj svoje sluzby 🙂

• Sponzor fóra
  • @monikamelegova  Dobry den, som fotograf zo SNV a KE a Vas termin mam volny. Poslal som Vam spravu do IP🙂

• Dobrý deň! Naše služby sú tu pre Vás!

• @monikamelegova  Dobrý deň milá nevesta, ponúkam Vám svoje služby. Na termín 30.8.2014 mám predbežných záujemcov, no zatiaľ nepotvrdili záväzne objednávku, čiže ak sa rozhodnete rýchlo, som tu pre Vás 🙂 Kompletnú ponuku mojich služieb, galériu i cenník nájdete na mojej web-stránke. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.

• @lili205  
    dokonca v SNV su az dvaja Matusovia Pramukovia 😉

• @monikamelegova  Prepáčte, musím stihanuť svoju ponuku. Iná nevesta si práve rezervovala Váš termín. Prajem Vám všetko dobré, nech nájdete fotografa presne podľa svojich predstáv!

• @monikamelegova   Dobrý deň prajem, ponúkam vám svoje služby svadobného fotografa, zároveň dávam do pozornosti moju prácu, ktorú nájdete v mojom profile, alebo viac a aj cenník na mojom webe. 🙂 Pôsobím na celom našom malom Slovensku. 🙂

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Celá SR..
    Svadobné foto - video
    Rodinné foto - video
    Letecké foto-video DRONOM
    Book,glamour
    Fotoatelier
    Mojou filozofiou je zachytenie jedinečných emócií a neopakovateľnej atmosféry počas vášho veľkého dňa.
    spolu si užijeme Váš veľký deň kdekoľvek na SVK
    najlepší pomer cena / výkon 🙂

Články od našich partnerov
    Vyberáš svadobné oznámenia? Tieto trendy si zamiluješ!
    Bojnice: Dokonalé miesto pre romantické medové týždne
    Obálky na svadbe sú minulosťou – inovatívna svadobná aplikácia Modrá stužka