Poraďte fotografa z okresu Prešov na 23.8.2014

9. máj 201420

Dobrý deň, zaujímalo by ma, či by nevedel niekto poradiť dobrého fotografa z okresu Prešov, ktorý by mal voľný termín 23.8.2014. Ďakujem K.

• Našou hlavnou oblasťou je svadobná fotografia, v ktorej sme za netradičné miesta na fotenie a za bláznivé nápady.
    Pozrite si naše fotogalérie a ak sa Vám bude páčiť naša práca a budete mať záujem o naše služby, tak nám napíšte alebo zavolajte a my Vám vypracujeme cenovú ponuku podľa Vašich požiadaviek.

• dobry den
    sme dvaja fotografi a pracujeme po celom slovensku. Pracu najdete bud tuto v portfoliu, alebo na mojej stranke
    ak budete mat dalsie otazocky, kludne piste 🙂

• @klaudiaklaudia  Dobry den, som fotograf z KE a rad Vam ponuknem svoje sluzby. Kompletne informacie najdete na mojej webstranke.

• Sponzor fóra
  • niesom sice z vasho okolia ale cestovanie mi problem nerobi preto ak budete mat zaujem pozrite ai aj moju tvorbu 🙂

• Dobrý deň! Naše služby sú tu pre Vás! Sme z Trebišova, Prešov nie je problém!

• skús VlnkaFoto, je z KE, ale či má voľné, sa musíš opýtať jej 🙂

• @klaudiaklaudia  Dobry den mila nevesta, termin 23.8.2014 mam zatial volny. Som z Kosic, prist do Presova nie je ziadny problem 🙂 Portretne svadobne fotenie mozete mat v cene uz od 150,-Eur. Kompletnu ponuku svadobnych balikov, galerii i cennik najdete na mojej web-stranke. V pripade akychkolvek otazok ma nevahajte kontaktovat.

• nase sluzby a bezkonkurencne ceny su vam k dispozicii....

• @jlfoto  
    Dobrý deň, mala by som záujem o cenovú ponuku, Ďakujem 🙂

• skúste pozrieť moju prácu

• Zdravím, tento termín mám voľný, pozrite si web 😉

• dobehnite k nam na kavicku, pozriet si nase hotove prace, nie len vybrane ukazky, my nemame co skrivat, u nas sa nekupuje macka vo vreci 😉

• Dobrý deň,
    Termín mám zatial volný , budem rád ak si pozriete na mojom webe portfólio s cenníkom 🙂