Svadobný fotograf, 7.9.2019, Bánovce nad Bebravou

Ahojte, hľadám svadobného fotografa na 7.9. 2019. Je tu niekto kto robí pekne fotky a s cenou to nie je nič prehnane ? :) Ďakujem
Odpovedať
Profilova fotka
@kzp dobrý deň tento termín mám zatiaľ voľný ak by vás zaujala moja tvorba budem rád ak sa dohodneme 🙂 v profile mám ukážky práce aj s cenou 😊
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň, rád budem Vašim Svadobným fotografom . :-) V ponuke i služby kameramana . Posielam i správu . Pozdravujem, Milan
Odpovedať
Profilova fotka
@kzp Všetky informácie na mojej webovej stránke.
Odpovedať
Profilova fotka
@kzp som fotograf z Bánoviec, pozrite si aj moje svadobne fotografie, viac info na webe alebo osobne
Odpovedať
Dobrý deň, termín mám voľný, ukážky svadobných albumov a ďalšie info vrátane ceny nájdete na mojom webe :)
Odpovedať
Profilova fotka
@kzp moju ponuku nájdete v správe ;-)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý, rád Vám ponúknem svoje služby!
Odpovedať
Profilova fotka
Dobry vecer. Kludne nahliadnite do mojho portfolia a v pripade zaujmu Vam rad poslem cenovu ponuku. :-)
Odpovedať
Profilova fotka
@kzp drzim palce, aby ste nahodou nenasli takeho co ma peknu cenu a s kvalitou to nie je nic prehnane :-D
Odpovedať
@maros_markovic to je bohužiaľ prípad väčšiny fotografov na mojasvadba s cenou do 400€ :D
Odpovedať
Profilova fotka