Svadobné detaily

Ahojte, náš termín svadby sa blíži. Chcem vás poprosiť o tipy na čo všetko treba myslieť pár dni pred svadbou a tiež vo svadobný deň. Také tie detaily, drobnosti na ktoré nezabudnúť a tiež aké úlohy by som mohla rozdeliť na rodinu a družičky.
Odpovedať
@achjajcoto treba mysliet na to, aby si si ten den uzila! v ten den uz na nic nemysli a predtym sa snaz vsetko si zaobstarat. co sa tyka druziciek a rodiny, tak zvol ludi, ktory ti budu pred domom nalievat, ponukat zakusky hostom, potom druzicky nech pri gratulaciach ti beru kytice. tyzden pred svadbou sa vacsinou ide dohadovat menu, nahlasuje sa presny pocet hosti.
Odpovedať
@valeriy áno presne to vám v pláne, chcem si to užiť a preto chcem ešte teraz myslieť na každý jeden detail ale už som v koncoch
Odpovedať
@achjajcoto v deň svadby už na nič nemysli, čo treba zariadiť vybaviť atď. Mysli hlavne na to, o čom celý ten svadobný deň je. Ideš si vziať človeka, ktorého ľúbiš a chceš to osláviť s rodinou a priateľmi. Na ničom inom nezáleží.A ak sa aj niečo pokazí, nebudeš mať kedy to naprávať. Stojí ti ten stres za to? Mne, čo boli baby zdobiť sálu, zle podávali menovky, ľudia sedeli úplne inak než mali, zo svadobného zábavného programu sme polovicu vecí nespravili, lebo nebolo kedy. Ale hostia nič zo toho nevedeli, takže som sa tvárila, že to tak má byť. Aj tak sedeli na svojich miestach len počas večere, potom už sa pohybovali kade tade po sále. A ešte jedna vec - hostia si zapamätajú jedlo, hudbu a tvoje šaty. To či je v každej kytici na stoloch po 5 ks snehobielych ruží, je každému jedno.
Odpovedať
@achjajcoto dolezite je podla mna naozaj dobre rozdelit ulohy medzi ludi, ktori ti v den D budu pomahat. Urcite je dobre mat nejaku 1-2 kontaktne osoby, ktore budu ostatnych trochu koordinovat a za kym mozu hostia v pripade problemov/otazok ist (ja budem mat dve druzicky, ktore to budu trosku koordinovat). Neviem ,ci mas starejsieho, alebo nie (v tom pripade urcite nejaku druzicku), ale to velmi pomaha, ked koordinuje ludi, usadzuje ich k stolu, hovori hostom, kedy a kam maju ist, komunikuje s restauraciou/obsluhou, fotografom, atd. Dobre je mat pripraveny harmonogram dna a oboznamit s nim par ludi z najblizsieho okolia, len tak pre ich istotu. Predpokladam, ze to, aby si sa s DJom, fotografom, cukrarkou, kvetinarkou dohodla uz dopredu ani pisat nemusim :) tymto by som taktiez dala kontakt na druzicku, ktora im pomoze a poradi, kam co zaniest a dohodne s nimi pripadne drobnosti. Ja este planujem mat pripraveny nejaky cash v pripade urgetnej potreby nieco doplatit a nieco ako "emergency kit", kde budu naplaste, tabletky na bolest hlavy, opalovaci krem, krem na postipanie hmyzom, ihla a nit :) NAJdolezitejsie je to fakt dobre rozplanovat a rozdelit par dni dopredu, aby kazdy vedel, za co je zodpovedny a potom to uz nechat na osud :)
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?