Ahojte, buduce nevesty i (mlado)manzelky,
na co treba dat pozor pri hladani saly? Na co som zabudla, prip. na co ste zabudli vy? :)
- velkost saly + najom (ak je)
- tanecny parket (a moznost umiestnenia hudby)
- moznosti usporiadania stolov
(omrknut hygienicke zariadenia - niekedy to byva des)
- moznost vyzdoby (oni ci ja), kedy najskor sa mozme dostat do saly (ak zdobime samy)
- alternativy menu, cennik na osobu/povinna konzumacia, moznost ochutnavky
- co si mozno doniest (alko, nealko, sladke, slane, torta)
- cas prenajmu (ci sa po 22 ci polnoci cosi plati)
- moznost uskladnenia vysluziek
- zaloha/ ako + kedy sa vyplati miestnost + sluzby
Este cosi?
Dakujem!
1.Určite kapacita alee bacha- zavísí nie len od počtu ludi ale aj od kapely/DJ. My mame 5 čllennu kapelu, ktora potrebuje priestor 5x4 m2= 20 metrov stvorcových- .... maju vela hudobných nástrojov. Vela ludi si myslí, že tieto kapely a DJovia sa uskromnia na pár metroch... np závisi to od každeho individuálne .
2. učite co je v cene nájmu , na koľko dní, od kedy do kedy..... niekedy nájom je free ale platí sa za služby čašníkov a kuchára (po 22).Niektore priestory maju problem najat salu aj v piatok /kvoli výzdobe ak si budete samy/ preto je potrebné si to zistiť, či nebudu vyžadovať zaplatit najom na dalsi den. Určite sa spýtať aj za parkovné- poplatky alebo free ceny, korkovne atd...
3. ceny mladomanželského apartmánu a 1-2 ložkových izieb pre hosti, ktorý by potrebovali riešit ubytovanie.
4. Pokial sa rozhodnete pre istu sálu, každe najatie , prenájom hoc čo ja rieším zmluvou - bez zmluvy ja neuzatváram nič.
To je len pár vecí čo mna napadá.... určite Vás po čase budu zaujímať a napadať rôzne otázky.My máme už zajednanu salu ale menučko a presnu zostavu budeme riešiť az neskor./teraz je to momentálne nepodstatné/...vieme v prepocte kolko nas vyjde menucko na osobu. Ostatné záležitosti riešime neskôr.
- ci nemaju problem s hlasnou hudbou (v niektorych hoteloch sa pridu o polnoci ubytovani hostia stazovat na hluk)
- parkovanie
- poloha ci je to v meste, mimo mesta, od toho velmi zalezi aka nakladna bude doprava hosti domov
- presne sa opytat co vsetko je v cene a za co vsetko sa doplaca, nech potom nie su prekvapenia (napr. kava, alebo si ujasnit ze ked si hostia nieco objednaju na bare tak si to platia sami)
- pre nas dost dolezita moznost vody v dzbanoch na stoloch, urcite sa to pije lepsie ako tie male flasky sladkych dzusov a je to aj lacnejsie
urcite parkovanie....my sme hladali miesto na svadbu aj s ubytovanim kedze mame aj cezpolnych aj zahranicnych....taktiez sme si nechali urobit ponuku, ...vyzdoba ci nam dokazu zabezpecit taku farbu ako pozadujeme....zaloha, ako sa to vyplaca ....
@najducko ahoj, ci je moznost prezliekat sa niekde a uskladnit si tvoje osobne veci. Dokedy treba nahlasit presny pocet osob. Akym spôsobom sa riesi privitanie v sale. Ci sa plati korkovne, ak mate vlastny alkohol a vino. Ci mozete pustat lampiony stastia / prskavky. Co vam vedia poskytnut v ramci vyzdoby / zariadenia interieru (napr. detsky kutik). Ci poskytnu vazy na gratulacne kvetiny. Ci budes mat aj vazu pre tvoju kyticku.