Svadba v Malino Pube v Prešove - naša skúsenosť

Svadba v reštaurácii Molino Pub, Pri Mlyne 3, Prešov alebo AROGANTNÝ prístup majiteľa SVADBA BEZ NERVOV je SVADBA inde ako v MOLINO PUB Milé nevesty a ženíchovia, v príprade, že chcete zažiť posledné hodiny pred svojou svadbou v strese a s nervami, potom Vám odporúčam túto reštiku. Ale ak chcete mať kľud a profesionálny prístup, radšej choďte niekam inam. Čo sa vlastne stalo? Svadbu sme začali plánovať vo februári a podľa majiteľa nebol s ničím problém. V máji sme boli dohodnúť menu a tie také zvyšné veci, znova nebol s ničím žiaden problém. Na všetky otázky, bola odpoveď „ Nie je problém“. Naša svadba mala byť 30.6. a vlastne aj bola. 2 týždne pred tým sme tam išli ešte s mamkou overiť pár detailov ohľadom výzdoby, že kedy čo a ako keďže sme to chceli vyzdobiť sami. Pýtali sme sa majiteľa: obrusy máte? ...... odpoveď JASNE nie je problém. V piatok 29.6. sme nabehli asi 10, že ideme pripraviť miestnosť na recepciu po obrade. Poskladali sme si stoly a majiteľ mal dať obrusy. ALE ON ICH MAL V PLÁNE ŽEHLIŤ AŽ V SOBOTU RÁNO. Tak nič s nervami a jeho už arogatným spôsobom povedané, že každá nevesta je hysterka, sme odišli domov, že teda inak to nejde, iba ozdobiť to ráno v sobotu. Sobota ráno, stres panika a pár hodín do svadby. Prišli sme v dohodnutom čase o 8:30 do reštiky Molino Pub – obrusy boli práve v procese žehlenia ale vôbec tak nevyzerali keď už boli na stole. Išla som sa pozrieť a aj po žehlení boli absolútne pokrčené a dokonca s MAPAMI FĽAKOV. Od čašníka som pýtala iné obrusy a on povedal, že iné nemá. Volala som majiteľovi, že potrebujem obrusy a on, AROGANTNE, že on je vo Vranove, že si mám ísť po béžové do inej prevádzky (béžové na svadbu- good joke ) Absolútne arogantné správanie sa, žiadna úcta a už vôbec žiadna vôľa splniť to na čom sme sa dohodli. Musela som ísť do TESCO a kúpiť obrusy za cca 100 eur plus moja mamka bežala domov po žehličku aby ich vyžehlila. TAKŽE milé nevesty a ženichovia, rozmyslite si či chcete jednať s niekým, kto si Vás absolútne neváži a je mu jedno, hlavne no problém na všetko a chce len prachy. Nechali sme mu tam účet cez 2200 eur (z ktorých 1600 bolo už predom dohodnutých a zvyšok ani neviem za čo všetko sa zaúčtovalo a zaplatilo) a jeho správanie bolo nevhodné a myslím si, že takýto podnikateľ si nezaslúži aby ľudia využívali jeho reštiku. Ďakujem , Bara
Odpovedať
1
2
tak s tými obrusmi to muselo byť nepríjemné ale aspoň, že ste to ako tak vyriešili. ja byť ale tebou by som asi skôr riešila tie peniaze lebo podľa mňa 600 eur nie je málo na to aby ste nevedeli za čo ste ich vlastne zaplatili. normálne by som si pýtala podrobný rozpis toho čo vypilo a zjedlo a za čo boli tie peniaze navyše
Odpovedať
@1barka Asi si z toho este plna emocii, chapem to. Pochopila som to ale tak, ze jediny problem boli nevyzehlene obrusy. Bli ste dohodnuti, ze pridete zdobit den predtym? Ak nie, tak chapem, ze bolo v plane obrusy nachystat az v sobotu rano. Neospravedlnuje to samozrejme to, ze neboli ciste a nedostatocne vyzehlene, ani to, ako na to majitel reagoval a ako vas odbil. Na obrusoch ale cela hostina a uz vobec nie manzelstvo nestoji ;) Co sa tyka toho, ze nevies za co ste platili - to sa ako mohlo stat? Ak uctovali viac ako ste sa vopred dohodli, tak ste si mali pytat ucet, aby ste videli co bolo uctovane naviac a preco. Ucet by predsa mal byt samozrejmost s rozpisanymi polozkami, nie len, ze poviem sumu a vy ze ok, platim.
Odpovedať
Profilova fotka
Hmmm stáva sa, no môžeš si povedať, že už máš za tým a asi to dopadlo aj v celku dobre. Vyúčtovaniu ale nechápem, musela si vidieť položky navyše
Odpovedať
@fokuska jasne ze nie, ale ak ste uz mali svadbu viete si predstavit ze v ten den nemate chut zehlit 13 obrusov, a prv ich v tescu vyberat a kombinovat lebo jasne ze nemaju rovnake pritom stacilo aby majitel povedal, ked sme sa ho 2x pytali ze nema vvhodne a nebol by problem ale viete, ja som hystericka nevesta a on sa mi smeje do tvare a potom v telefone.... inak casnikov a casnicky zachranili celu svadbu lebo boli super co sa tyka uctu.... neriesim, jedli sme pili sme.....nahromadilo sa.... tym som len chcela povedat ze sme urobili dobry ucet a este vacsi ako sa predpokladal...... a z nasej strany nebol ziaden problem ho zaplatit a neriesili sme to...... PROBLEM JE PRISTUP
Odpovedať
@1barka Ano s tym urcite suhlasim, ze taketo veci nevesta nema riesit v svadobny den a aj pristup bol hroza, to je pravda.
Odpovedať
Profilova fotka
To by asi nechcela ziadna nevesta zazit take stresy vo svadobny den a je pravda, ze vam mohli dopredu povedat, ze tie obrusy su v takom stave a mate si ich zaobstarat sami, bolo by lepsie keby ste na to mali cas. Ale peniazky by som riesila, ja ked ste to uz zaplatili aspon tak cca vam musia vediet povedat co ste navyse vypili a zjedli, je to normalne
Odpovedať
Dobrý deň. Ešte, že existujú ľudia, ktorí nás upozornia, ze asa bavia o nás bez nás. Tak ako na FB, tak to vysvetlím aj tu. Slečna, teraz už pani Bára, jednala so mnou. Najprv napísali s manželom škaredu recenziu na reštauráciu a o dva dni neskôr sa prišli opýtať, či by u nás mohli mať svadbu. Aj napriek tomu, že som vedela o tej recenzií,ktorú na druhý deň stiahli, som povedala ze kľudne to môžu u nás zorganizovať. Bohužiaľ, teraz tento krok ľutujem. Co sa týka obrusov, slečna ich pôvodne nechcela mat vôbec, ze na čo, som ju presvedčila, že aspoň nech ma obrusy, ved je to svadba. Tak nakoniec na to pristúpili. Inak za to nemali účtované ani cent, lebo ze vraj si to vyzdobia sami. Ale asi aj tak zle. Mohli mať komplet svadobnú výzdobu za cenu 3,90€ na osobu a nemuseli tam vôbec chodiť. Svadba začínala o 17.00 kde mali jeden priestor. Ale aj tak tam od 9.00 do 14.00 niekto saskoval a hľadal chyby. Za ďalšie pochybujem ze obrusy si kúpili vlastne, lebo som tam bola a každý bavlnený obrus bol iný. Tak ozaj neviem na co to klamstvo. Inak ten moj arogantný manžel vám celú svadbu Vám vychádzal v ústrety ako sa len dalo. Či s kamarátmi, ktorí prišli a chceli zahrať mladomanzelom. A to mali len sedieť na terase. Bolo ich cca 40. A otvorený účet v bare. Tak treba sa pozrieť na papier, kde máte všetko rozpisane do podrobna, za čo sa platilo. Ale slecna pri platení ani nebola. Platilo sa v skutocnosti za jedlo. Ani za priestor ani za nič. Čiže v podstate sme odstavili celý podnik a neuctovali za to ani cent. Ale keď človek chce, problém si nájde. To je co? Ale pokiaľ to bude pokračovať to ociernovanie kľudne tu môžem zavesiť zmluvu podpísanú danou slečnou. Ako nemám v plane to urobiť, ale pokiaľ to bude takto pokračovať, inak sa brániť neviem. Cítim voči tomu veľkú krivdu a strašne ma mrzí, že človek chce vyjst so všetkým v ústrety ale vdaky sa nedočká. Áno priznám sa ze s obrusmi bol menší problém, aj sme to chceli poriesit ale pani v telefóne nám povedal rovno, ze bude to mať následky. A ako vidím, aj sú v podobe krásnej recenzie. Veľmi ma to mrzí, ale každá skúsenosť je skúsenosť, a my sa podľa toho už budeme riadiť. Pokiaľ chcete mat krásnu svadbu, prosím skúste nás aj trosku počúvať a na odporúčané veci aspoň trošku brat ohľad a nič sa nemuselo stať. Milé nevesty aj ja mam po svadbe a verte ze taktiež som bola nervózna, ale nechala som to na ľudí, ktorí s tým robia a bola som nakoniec veľmi spokojná. Aspoň že manžel nevesty povedal, že bolo všetko super. Prajem Vám pekný deň. P.S. Buďme k sebe milí a všetko pôjde ľahšie. P.S.2 Manžel ani nemá v slovníku slovo hysterka.
Odpovedať
Kurnik to fakt poondene obrusy stoja za tuto burku v serbli? 🙄
Odpovedať
Profilova fotka
zase sme sa raz dostali k tomu, ze sa tu dala nejaka skusenost z pohladu jednej strany a podla mna je dobre, ze sa mohla vyjadrit aj druha strana. mozno by to velakrat dopadlo cele uplne inak keby sa moze vyjadrit aj ten o kom je cela ta skusenost lebo zase z jeho pohladu to mohlo byt uplne inak a tu je to pekne vidno. netreba hned verit vsetkemu
Odpovedať
Profilova fotka
poprosil by som adminky @janamartish , aby zmenili nazov vlakna. vzhladom k tomu, co v nom je uvedene, si myslim, ze nie je vhodne nadpisom vyvolavat dojem, ze restauracia pochybila.
Odpovedať
to vážne toto kvôli obrusom??? a podľa všetkého vám bolo poskytnuté riešenie.... ja som mala svadbu v hoteli a tiež pre nás chystali priestor až po raňajkách - teda v sobotu ráno, na tom nie je nič divné... stihli to? stihli... a podľa mňa to ani nebolo tak, ako si to napísala, na čo sa tu aj vyjadrili dotyční.... podľa tohto vyjadrenia oboch strán dosť pochybujem, ktorá strana bola tá “arogantná”....
Odpovedať
Ďakujem veľmi pekne adminom @janamartish za zmenu názvu.
Odpovedať
Článok sa načítava...
Profilova fotka
@monikasamko11 Rado sa stalo a veľmi oceňujem Váš prístup, že ste sa do diskusie zapojili, poskytli aj Váš pohľad a celú situáciu vysvetlili. Bohužiaľ, takmer v každej práci sa môže občas stať, že sa dve strany medzi sebou nedohodnú a vzájomne si nesadnú, no vždy sa veci dajú vysvetliť. Na druhej strane je vo svadobnej brandži kopec pozitívnej energie z jedného z najkrajších dní v živote a veľa spokojných zákazníkov, ktorí svojou vďakou spríjemňujú a motivujú každého svadobného dodávateľa :) želám Vám takých čo najviac!
Odpovedať
Mili buduci svadobcania...chodte do restiky a potom sa nestazujte ze som vas nevarovala....enjoy and no stress
Odpovedať
@janamartish @janamartish bez urazky ale bez vedomia mna ako pisatela zmenite nazov mojho prispevku tak to uz nie, prosim vymazat moj profil kedze sloboda slova neexistuje a ja nebudem sucastou skorumpovanej stranky ktora vidi nazor majitela podniku dolezitejsi ako iny nazor.... ocividne..... ja som napisala pravdu a pani majitelka je taka akcna ze vytahuje veci ktore sa nestali alebo nepocula nebola pri nich ziadam hned zrusit moj profil kedze som nenasla moznost vymazania profilu...nebudem sa sucastou skorumpovanosti....
Odpovedať
@1barka tu si na fóre, nie doma v záhrade :-D admin môže bez tvojho láskavého dovolenia meniť názov tak, ako uzná za vhodné. A čo je skorumpované na tom, že adminka ocenila, že sa ozvala aj druhá strana?
Odpovedať
@1barka Nie je fer napisat nazov diskusie tak ako si ho dala ty, objavuje sa to okamzite aj v google vyhladavani, ked si niekto da hladat tento pub a mozno to povazovat za ohovaranie. Tuto mala moznost vyjadrit sa aj druha strana a kazdy uz moze posudit komu bude "verit" alebo aky nazor si na situaciu urobi. Odpisat ale podnik hned kvoli takemu nadpisu nie je fer. Okrem toho si pozri pravidla stranky a fora, admin ma pravo upravovat prispevky tak, aby nebolu urazlive a pod. V podnika mohli mat 100 svadieb a akcii, kde vsetko prebehlo na 1* a jednu tvoju, kde neslo vsetko tak, ako malo. Preco ma byt podnik hned "odsudeny", ze ak chce niekto svadbu bez stresu, tak tam nema ist? Preco myslis, ze tvoj nazor je ten najspravnejsi? Ano, ty mas takuto skusenost, da sa polemizovat nakolko presne si ju opisala, da sa polemizovat nakolko presne ju opisala majitelka, ale my sme pri tom neboli,nikto tu nie je sudca, takze napis ostane neutralny - toto je tvoja skusenost, nie je vseobecna pravda.
Odpovedať
Profilova fotka
@1barka ubezpecujem vas, ze na tomto portali sa v prvom rade preferuju nazory a pohodlie neviest, nie dodavatelov. keby sa restauracia nahodou nedozvedela o tom, ze takyto prispevok tu existuje, tak si mozete byt stopercentne ista, ze vas povodny nazov tu bude do skonania sveta. adminky by do najdlhsej smrti netrapilo, ze je tu iba vas nazor a druha strana sa vobec nevyjadrila. vyjadrenie restauracie vsak poskytuje dostatocnu protivahu tomu vasmu a uprimne, vyznieva doveryhodnejsie. ak dovolite, pripojim aj moj osobny nazor. chapem, ze vas obrusy nesmierne rozladili, avsak kazdy mame prah rozladenosti posunuty inde. niektora nevesta by v zivote taku malichernost ako nevyzehlene obrusy neriesila. stoly su zapratane jedlom a nikto by si nejaku pokrcenost nevsimol. a ak by si ju aj vsimol, istotne by ju neriesil. podla tonu vasho prispevku a tiez zvoleneho nadpisu by som skor predpokladal, ze vam okrem obrusov este kazdu polhodinu na desat minut majitel vypinal elektriku, v kazdom tanieri s polievkou plavala mucha a vsetky dvere boli zamknute, aby sa nikto pred dohodnutym casom ukoncenia svadby nemohol dostat von a trzba bola co najvyssia. adminka situaciu vyriesila tak, ako mala. az sa tomu cudujem.
Odpovedať
Profilova fotka
@1barka názvy diskusií vo fóre meníme bežne, pretože pre lepšiu prehľadnosť v zozname diskusií máme pravidlo, že názov diskusie má jasne vystihovať tému tak, aby užívatelia mali predstavu o čom sa diskutuje. Tvoj názov diskusie pôsobil zavádzajúco, dokonca bez bližšieho vysvetlenia celej situácie z oboch strán mohol danej reštaurácii poškodzovať dobré meno, preto sme ho upravili tak, aby pôsobil neutrálne. V samotnom obsahu príspevku sme nezmenili nič. Každý si teraz môže prečítať tvoju skúsenosť a pohľad pani majiteľky, a podľa toho si spraviť svoj názor. Chápem, že si nahnevaná a zároveň sklamaná, pretože niečo nevyšlo presne podľa tvojich predstáv, a preto si sa rozhodla podeliť o svoju skúsenosť. Veď presne na vymieňanie si skúseností Moja svadba je :) Na druhej strane však to, že ty si mala negatívnu skúsenosť s daným priestorom ešte neznamená, že iní ju nemôžu mať pozitívnu. Z predchádzajúceho názvu to tak bohužiaľ vyznievalo, preto sme ho upravili. Samozrejme, ak si nepraješ byť súčasťou Mojej svadby, môžem ti profil zablokovať. Daj mi, prosím, vedieť, ak si to praješ. Ďakujem.
Odpovedať
pravda je ze ste si vzali pravdu zo strany druhej a nie tu ktora je fakt pravdiva, nechcem zablokovat profil chcem ho vymazat, myslim ze som sa jasne vyjadrila, vasa stranka je o nicom co sa tyka vyjadrovania nazorov a rad, po tejto skusenosti nemam zaujem aby ste viedli moje udaje dakujem a prajem pekny den
Odpovedať
@1barka ale veď názor si si napísala, len sa upravil názov témy a vyjadrila sa aj druhá strana.. a keďže mám trošku skúsenosti s organizovaním, nie len svadieb, tak aj tu celkom jasne podľa mňa vidno, že ja byť na majiteľkinom mieste, vyhodím vás von... ponúkli vám komplet výzdobu za cenu 3,90 na osobu, čo ste odmietli, namiesto toho ste tam vraj pobehovali, narúšali chod reštaurácie a to kvôli “obrusom”.... keď sa ti tie obrusy hneď nepáčili, mohli ste sa dohodnúť na výzdobe bez nich, len nejaké štóly cez stredy stola, ale aj podľa tvojho vyjadrovania tu, sa ešte čudujem, že majiteľka nestratila nervy a svadbu ste tam mali... a sama si navyše napísala, že ste mali otvorený účet a neriešili ste to a nemali ani problém zaplatiť, a je teda absolútne neetické to vyťahovať... treba si trošku vstúpiť do svedomia a naučiť sa pokore a vedieť si nechať poradiť do ľudí, ktorí sa do niečoho vyznajú viac, ako ty
Odpovedať
@1barka keby niekto k tvojmu menu napisal, ze si arogantna a ze kto si nechce nechat pokazit naladu, tak nech sa s tebou urcite nerozprava - a toto by sa s tebou vlieklo vsade, mala by si to ako vytetovane na cele, bola by si spokojna? A pritom by si mala milion inych ludi - rodinu, kamosov, ktori by tvrdili ze si uzasna a mila? Asi by si tiez chcela, aby bolo jasne napisane, ze toto je nazor tej jednej osoby a nie nejaka objektivna pravda. Takto je to aj tu - popisala si SVOJU skusenost, nie univerzalnu pravdu. Pochop to.
Odpovedať
inak, ja som si tiež komplet výzdobu robila sama, a mali sme zlato-bielu kombináciu, takže podľa mňa sa určite niečo dalo aj s tými béžovými obrusmi niečo vymyslieť - napr. kontrastne cez stredy stola dať biele štóly.. ale aj štýl akým si to napísala (“good joke” - opovrhnutie z toho až kričí), dosť vypovedá
Odpovedať
@1barka uvedom si, že nikto nemá patent na pravdu a to čo sa stalo tebe je tvoja SKÚSENOSŤ, nie univerzálna pravda. Je skvelé ju sem pridať, nech si ju baby môžu prečítať, no nemôžeš sa hnevať, ak na to čo bolo napísané reaguje aj druhá strana, ktorej sa to týka. Názov témy by mal byť nestranný a nie tendenčný, to čo vadilo tebe, inej vadiť nemusí a nebude to brať ako nevýhodu alebo krok cez čiaru. Aj preto obviniť stránku MS zo skorumpovanosti a pod. je úplne mimo, absolútne nerozumieš tomuto pojmu a bozhužiaľ tvoje prehnané vyjadrenia a reakcie dávajú skôr za pravdu personálu reštaurácie... Veľa kriku pre nič |-|
Odpovedať
@zuska_bluzka nemam problem s vyjadrenim restiky, absolutny, len menit moje pocity a moje slova, to nieje v poriadku, ja som nenapisala ten nadpis a tym padom to nie su moje slova, a myslim si ze seriozna stranka nezmeni nazov len preto lebo sa niekoho doktol, samozrejme ze nemam patent na pravdu, nikdy som netvrdila nieco take ale to co som napisala je pravda a tym ze stranka zmenila moj nazov vlastne podkopala moju skusenost a povolila restika neriesit zle review.... nehovorim ze na dalsej akcii v restike nemoze byt super, ale nam super nebolo, a myslim si ze v krajine ktora sa vola demokraticka a z ustavy nam vyplyva sloboda slova, by sa nieco taketo nemalo stat.... a neboj sa dobre rozumiem cudzim slovam ktore pouzivam.... inak by som ich nepouzivala..... LEN SOM SKLAMANA ze clovek fakt nemoze vyjadrit svoj nazor, sklamanie a nespravodlivost na stranke kde si mame prave predavat skusenosti a rady..... ...no ale co sa dalo cakat..... jednotlivec nikdy nema pravdu a podnikatelia a podnikatelky vyhravuju STALE lebo sa vraj hovori ze NAS ZAKAZNIK NAS PAN ci ako??? no asi iba inde ako v tomto krasnom prostredi svadbovej politiky :(
Odpovedať
Profilova fotka
@1barka nech sa paci, zalozte si web so svojim blogom a odtial mozete slobodne hlasat slobodne slovo v hocijakom rozsahu. portal mojasvadba.sk ale nie je vasim portalom a tak vasa sloboda ma obmedzenia. hoci priznavam, ze mi je divne, ze obmedzili tu vasu, pretoze nevesty su tu preferovany druh a maju takmer neobmedzene prava pisat o hocikom cokolvek. mohol by som dlho pisat o inych absurditach, ktore tu zazivaju profesionali a adminkam je to totalne jedno. tento priestor skratka patri niekomu inemu a pravidla urcuje on. aj keby ste sa z toho isli rozkrajat, tak si nepomozete. ja som si uz vacsinu organov rozkrajal a stale som nic nedosiahol. a to si na rozdiel od vas za moznost tu posobit platim. este mi nejake kosti na krajanie ostali, tak uvidim, co bude potom. mate svoju pravdu a ja vam verim, ze jej naozaj verite. dokonca vam mozem verit, ze vsetko bolo tak, ako pisete a restauracia si vsetko vymysla. ale pokial neviete predostriet jasne dokazy, ktore vasu pravdu jednoznacne preukazu, tak musite pochopit, ze v demokratickom svete druha strana ma pravo sa vyjadrit a aj sa vyjadrila. mame tu dva pohlady a aj tak iba vy dvaja viete, ako to naozaj bolo. vasa skusenost tu uvedena je a ak niekto bude chciet nieco vediet o spominanej restauracii, urcite si ju precita.
Odpovedať
@1barka Vies preco su na niektorych spravodajskych portaloch k istym clankom zakazane diskusie? Alebo su moderovane a admin upravuej prispevky? (Mimochom aj pod tym tvojim je uvedene ze admin nadpis upravil na neutralny, cize je kazdemu jasne, ze nadpis nie su tvoje slova.) Je to preto, ze spravca portalu zodpoveda za vsetky vyjadrenie a prispevky, ktore su na nom uvedene. Ak niekto ako diskutujuci bude propagovat rasovu neznasanlivost, alebo cokolvek ine, co sa moze klasifikovat ako trestny cin, tak je na zodpovednom brany spravca /majitel portalu. Tvoj nadpis mohol byt povazovany za ohovaranie, musel byt preto upraveny na neutralny nazov - obsah tvojho prispevku ostal nezmeneny, tvoj nazor a skusenost ti nikto neberie. Uz sa to riesilo viackrat, ked nevesty pisali negativne recenzie na inych dodavatelov, tak nadpisy boli upravene na neutralne v style: dodavatel xzy - moja skusenost.
Odpovedať
@1barka nepochopila si to evidentne, čo opäť len vypovedá o tebe - stránka nezmenila názov preto, že sa niekoho dotkol, reštaurácii môže byť tvoj názor ukradnutý, nie si Michellinovská porota ani hygienický ústav, že by im niečo hrozilo... názov bol zmenený preto, že znel zavádzajúco, čo je pod tým príspevkom aj napísané a aj kritika sa dá napísať inak.... ďalej píšeš, že: "nehovorím, že na ďalšej akcii v reštike nemôže byť super, ale nám super nebolo" - hlavne, že to ale formuluješ slovami: "milé nevesty a ženíchovia, ak chcete svadbu s nervami, v strese, odporúčam Molino" - ohováranie...... ak chcete profesionál. prístup, choďte inde - vážne to nevdíš, ako si to formulovala??? ak vám super nebolo, tak neočierňuj reštauráciu, že je tam nepríjemný a arogantný personál a ak "si chceme pokaziť svadbu, máme ísť tam" =-) =-) to sú tvoje osobné pocity a názor, a ako už aj iní napísali, podlľa tvojho štýlu vyjadrovania sa, si ich k takému správaniu sama podnietila, resp. ktovie či to tak naozaj bolo..... ale veď, máme tu vyjadrenie majiteľky, takže.....? reštaurácia ťa za také slová v pohode môže zažalovať za šírenie nepravdy, prinajmenšom za poškodzovanie dobrého mena.... napísať názor si môžeš, toto, čo si napísala ty, je ale ohováranie, nehovoriac o veľkých písmenách, ktorými to priam kričíš.....
Odpovedať
nehovoriac o tom, že tu máš založený účet teraz v júli, prázdny profil - to si si ho založila, aby si tu mohla "nakydať" na reštauráciu??? na hodnotenia existuje napr. tripadvisor, tam si môžeš napísať, čo chceš, tu sú iné pravidlá
Odpovedať
Napíšem ešte raz, lebo chcem poďakovať všetkým, ktorí nás hneď neodpisali. A chcem sa ešte raz ospravedlniť aj Barke za nepríjemnosti s obrusmi, ale bohužiaľ v našej reštaurácii sme doteraz a to prisaham, nemali zlu recenziu na naše resp. vaše akcie. Je to biznis a veľmi ťažký, tak ako každá jedna práca. A keby sme sa správali k ľuďom tak ako Barka píše, asi by sme už dávno zákazníkov nemali a nevracali sa k nám. Mňa len mrzí jedno a to ze aj na FB nám dala 1 hviezdičku z 5tich. To mam považovať, ze aj jedlo, aj priestor aj obsluha boli zlé??? Veď sama tam píše že čašníci boli úžasní. Tak prečo práve 1 hviezdu? Kvôli tejto recenzii som musela zrušiť recenzie aj na FB, čo ma veľmi trápi, pretože tam boli práveže, len dobre reakcie a tie teraz nikto neuvidí 😔 Verte, že sa snažíme dať do reštaurácie všetko čo sme schopní a to všetko na úkor rodiny a detí 😕 a preto ma to mrzí o to viac. Nie sme veľká korporácia, ktorej je jedno, čo si ľudia myslia. Sme doslova rodinný podnik a tak by sme aj ostať chceli. Verím, že si niektorí nájdete čas a prídete nás navštíviť, aby ste sa presvedčili osobne 😊 Aj my sme ľudia a taktiež robíme chyby, ale kto nič nerobí, nerobí ani chyby, že? Prajem Vám krásny deň 🌹
Odpovedať
1
2
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?