Otázky Profesionálov na 4nets Team

18. sep 2014350

Pekný deň prajem,

rada by som sa Vám predstavila. Volám sa Barbora Križanová a budem sa starať o Profesionálov. Táto diskusná téma bude slúžiť pre Vás, Profesionálov, aby ste sa v prípade potreby mohli na mňa rýchlo obrátiť. Rada si vypočujem Vaše dotazy, pripomineky, návrhy na zlepšenie, ako aj pochvaly. V rámci fóra Vás budem informovať ohľadom noviniek, môžeme tu rozoberať rôzne témy, pomáhať si a diskutovať, preto bude fajn aj pre Vás ak budete forúm pravidelne sledovať.

Budem rada, ak sa mi na začiatok aj trochu predstavíte, napíšete o Vás a Vašich produktoch alebo službe, ktorú ponúkate, aby som Vás pomaly mohla spoznávať.

Ak ma budete chcieť osloviť priamo, použíte prosím Vám pred meno @ (@barborakr ).

Tešim sa ...
Barbora

  • Dobrý deň, p. Križanová.
    Ďakujeme za možnosť vyjadriť sa. Doposiaľ to nebolo možné a tým pádom sme boli v nevýhode, čo hraničilo s diskrimináciou našej málopočetnej skupiny predplatiteľov z bývalého "Katalógu firiem". Takže prvá pochvala pre vás.
    Mám na vás jednu všeobecnú otázku. Patrí do určitej témy to, čo nemá súvis s preberanou problematikou, osobou, alebo inou skutočnosťou ? Čo nastane, ak sa tam nachádzajú takéto príspevky ?
    Ďakujem za odpoveď. DJ Benny

  • @barborakr  Dobrý deň, p. Križanová.
    Ďakujeme za možnosť vyjadriť sa. Doposiaľ to nebolo možné a tým pádom sme boli v nevýhode, čo hraničilo s diskrimináciou našej málopočetnej skupiny predplatiteľov z bývalého "Katalógu firiem". Takže prvá pochvala pre vás.
    Mám na vás jednu všeobecnú otázku. Patrí do určitej témy to, čo nemá súvis s preberanou problematikou, osobou, alebo inou skutočnosťou ? Čo nastane, ak sa tam nachádzajú takéto príspevky ?
    Ďakujem za odpoveď. DJ Benny

  • @dj.benny
    Dobry den prajem,

    dakujeme za pochvalu, budeme sa snazit, aby to islo, co najlepsie 🙂

    K vasej otazke, ked si niekto vytvori forum na urcitu temu, je dobre, ked klienti hovoria najma o danej teme. Samozrejme, prirodzene sa moze tema zvrtnut na nieco ine, tym ako ludia diskutuju, napadnu ich aj ine veci, ine temy a diskusia prejde aj na inu temu. My mazeme prispevky, ked niekoho urazaju, alebo sa tam pouzivaju vulgarizmu, alebo sa napadaju ini uzivatelia.

    Dufam, ze som vam dostatocne odpovedala. Ak nie, kludne sa pytajte.
    Prajem pekny den
    Barbora

  • Sponzor fóra
  • @barborakr

    Dobry den Barborka,

    ja by som mala jednu otazocku. Ked sa klienti pytaju na produkty, ktore mame v PRO bazari, ci nie je nejaky mozny preklik hned na stranku predajcu. Myslim, ze by to asi ocenili viaceri.

    Pytam sa z toho dovodu, ze velakrat sa stane, ze dany uzivatel portalu nie je zaregistrovany, sice uvedie svoju emailovu adresu - cize v tomto pripade neodpovedam priamo tu (nie som si ista, ze ked odpisem tu, ci to dotycny dostane, kedze nie je registrovany), ale hned mu pisem z mojej mailovej adresy na emailovu adresu uvedenu v dotaze.

    Tuto moznost napriklad nemam ako vidiet pri prihlasenych uzivateloch portalu - tam mam k dispozicii iba nick meno a ziadnu emailovu adresu.

    A este jedna otazocka - ak si zakaznik objedna cez PRO bazar, cize uvedie vsetky nalezitosti, ja si zakaznika snazim presmerovat na nasu stranku, ale predsa len niektori preferuju objednanie tovaru tu a tak tym padom si to potom sama nahadzujem do svojej administracie. Zakaznika upozornim na akceptovanie nasich Obchodnych podmienok - ale aby to bolo viac profesionalnejsie bolo by mozne sem opat nejakym prepojenim dat policko, ktore zaskrtnu, ze akceptuju nase podmienky? Ide o to, ze v dnesnej dobe ludia robia rozne podvody a preto chceme byt chraneni nasimi podmienkami.

    Vedeli by ste dat nejake informacie k tomuto?
    Dakujem
    Tatiana

  • Este predsa len jedna vseobecna otazka - je tato tema verejne spristupnena a viditelna pre vsetkych uzivatelov? Nakolko si osobne myslim, ze ak je to v tomto pripade pre profesionalov, malo by to byt otvorene len pre nich - kedze velakrat sa mozu riesit veci ohladom zakaznikov, ktori neakceptovali urcite pravidla. 🙂 Neberte ma v zlom je to len taky navrh - cize tym nechcem urazit ziadneho uzivatela tejto stranky. 🙂

  • @specialmoments
    Dobry den Tatiana,

    dakujeme za vsetky napady a podnety na zlepsie.

    Co sa tyka prekliku na predajcu v PRO shope, tak to je mozne. Ked si pozerate inzeraty, tak pod kazdym inzeratom si mozete prekliknut na predajcu. Hned potom sa vam ukazu vsetky jeho inzeraty, co ponuka. Ak mate zaujem sa prekliknut priamo na profil, tak je potrebne kliknut na konkretny obrazok. Potom na pravo je moznost sa prekliknut na profil predajcu alebo na jeho inzeraty. Je to to, co ste mysleli?

    Nezaregistrovanemu uzivatelovi sa neda poslat IP posta - interna posta zo stranky. Zaregistrovanym uzivatelom sa zase da poslat iba IP posta, tym, ze ste obivaja zaregistrovani, tak mozete spolu komunikovat cez tuto postu. Popripade si vymenit email cez spravu a nasledne komunikovat cez emaily. Neuverejnujeme email adresy zatial, kontaktne udaje na predajcu.

    Co sa tyka podmienok predaja, momentalne tym, ze nie sme klasicky eshop, internetovy shop, kde mate aj kosik a vsetky postupy, kde si kupujuci zaskrtne napr. aj suhlas s obchodnymi podmienkami, nevieme momentalne, kde by sme nieco taketo dali. Predaj prebieha na zaklade vasej komunikacie s kupujucim, tazko odhadnut, v ktorom kroku dojde aj k predaju a kedy by bolo vhodne zaskrtnut policko. Samozrejme, do buducna je to dobra myslienka, v pripade, ak sa system predaja trochu zmeni.

    Zodpovedala som vam dostatocne?
    Pekny den prajem este
    Barbora

  • @specialmoments

    Uplne rozumiem, uvidime ako sa diskusia do buducna rozbehne, je to nieco, o com budeme uvazovat, samozrejme, by sme vam dali vediet.

    S pozdravom
    Barbora

  • @barborakr
    Ďakujem za odpoveď. Samozrejme, že používanie vulgarizmov, napádanie a urážky nepatria do diskusného fóra. To rešpektujem. Mal som však v úmysle dostať sa k formulke "Neodbočuj od témy", ktorá je obsiahnutá v pravidlách. Potrebujem vedieť, či sú profesionáli rovnako chránení možnosťou odvolať sa a dopracovať sa k úspešnej náprave, alebo právo presunu a vymazania využívajú len administrátori ? Pri nejasnostiach samozrejme doložím konkrétnosťou. Ďakujem za čas, ktorý venujete riešeniu tejto otázky.

  • @barborakr  Ahoj a tiez dakujem za tuto moznost 🙂 Doteraz som komunikovala s @janocka , ale pisala, ze je na materskej a asi velmi nestiha uz odpisovat. Mala som na nu par otazok... Mam ich presmerovat? 🙂 Pekny den.

  • @baykalac
    Ahoj,

    ano, Janka isla na matersku. Samozrejme, kludne mi napist, co ta zaujima, ci uz sem alebo na email, alebo do IP. Ako ti je najlepsie.

    Prajem pekny den
    Barbora

  • @dj.benny

    Dobry den,

    Odbocenie od temy je myslene, ked uzivatelia umyselne zmenia temu alebo ak chcu poskodovat niekoho. Je to velmi siroke, o com sa mozu uzivatelia rozpravat a admin urci, ked uz moze byt povedane, ze sa od temy odbocuje vyrazne. Napr. ked je tema, "Odporucili by ste svadobny salon....taky a taky?", tak tam sa da diskutovat nie len o danom salone ale aj o pribuznych temam, o satach, o farbach, o roznych salonoch, skusenostiach so satami na svadbach...

    Ak sa vam nejaky prispevok zda ako odbocenie od temy, mozete mi ho poslat na zhodnotenie. V buducnosti planujeme spravit to, ze ho budete moct priamo oznacit ako uzivatelia.

    Pekny den prajem.
    Barbora Krizanova

  • @barborakr
    Nemyslím si, že klasifikovanie úmyselne, alebo neúmyselne je na mieste. Ak sa raz určí téma "biela", hovorme o tejto farbe. Neprechádzajme do témy "sivá" a už vôbec neriešme "čiernu". Keď je čosi dané a majú sa dodržať isté pravidlá, rešpektujme ich. Na to sú pravidlá.
    Samozrejme, že vám pošlem typické príklady, ktoré nemajú súvis. Radšej do IP pošty, aby som tým nezaťažoval ostatných. Aj tak majú svojich starostí viac, ako dosť. Vami určený príklad svadobných salónov a blízkych tém rešpektujem.

    Téma č. 2. - - - Možnosť označiť príspevok ako užívateľ tu už raz bola. Bola však aj odobratá... A tak sa neplatení inzerenti zviditeľňujú zadarmo. Keď si napríklad tzv. neúmyselne niekto zverejní svoje telefónne číslo na podnikateľskú činnosť, pridá k tomu mailovú adresu a nezabudne na webovú stránku a bude sa tváriť, že tým nechcel nikoho poškodiť. Isteže tým nikoho nepoškodil. Ale pomohol sám sebe. Hmmm. Na rozdiel od profesionálov, im faktúra nepríde.

  • Snazime sa kontrolovat, aby nedochadzalo k tomu, ze si uzivatelia davaju reklamu na stranky. Vzdy ked to vidime, tak to mazeme, tak isto to mozu aj uzivatelia oznacit. Samozrejme, budeme robit vsetko preto, aby toho bolo co najmenej.

    Co sa tyka tem, tazko sa mi reaguje. Je to naozaj od konkretneho pripadu.
    S pozdravom

    Barbora Krizanova

  • @barborakr Užívatelia to síce označiť môžu, ale nemôžu to označiť Profesionáli. T.j. tí, ktorí si svoju reklamu platia a musia znášať aj tých, ktorí si vytvoria lacnú inzerciu vo fóre. Konkrétnych prípadov je dosť, ale netuším, ako ich máme označiť, keď to technicky nie je možné.

    Prečítali ste ste IP ? Poslal som vám tam konkrétny príklad. Ste už tretia, ktorú oslovujem z Asmira tímu. Doteraz som nepobadal žiadnu nápravu. Predtým som 2x prosil dve rôzne kolegyne o prenesenie príspevkov nepatriacich do témy. Neuspel som ani raz. Čo je potrebné urobiť pre zjednanie nápravy ? Ďakujem za odpoveď.

  • Pracujeme aj na tom, aby aj Profesionali mohli znacit taketo prispevky.

    IP som si precitala, takze verim tomu, ze to vyriesime.
    Barbora

  • Sponzor fóra
  • @barborakr
    Dobry vecer. Ja by som mala len jednu otazku na zobrazovanie obrazkov v inzeratoch. Dalo by sa nejak zariadit, ze ak je vela fotiek v jednom inzerate (v mojom pripade 25 ks), aby neboli take male? Fotky v inzeratoch s mensim poctom fotiek sa zobrazuju v poriadku - fotky su velke. Dakujem.

  • @barborakr  Takze uz nic. 🙂 Bola to asi nejaka docasna zrada. Nenacitavala sa mi komplet cela stranka pri inzeratoch s vacsim poctom fotiek. Chybali mi tam aj podmienky predaja. Dnes sa mi to uz zobrazuje v poriadku. 🙂

  • Dobry den prajem,

    som rada, ze je to uz vyriesene 🙂

    V pripade dalsich otazok ma kludne kontaktujte.

    Pekny den prajme
    Barbora

  • Mili Profesionali,

    preposielam vam zaujimavu stranku o Marketingu na socialnej sieti. Kedze mojasvadba.sk je socialna siet a vy robite marketing, link preposielam 🙂 Najviac ma zaujali body, ktore vam sem preposielam. Presne vystihuju to, co Vam profil Profesionali ponuka, uz je len na vas ako ho s nasou pomocou vyuzijete 🙂

    Link - http://marketing.krea.sk/clanky/socialne-siete/

    V rámci marketingu je teda možné sociálne siete využiť najmä pre dosiahnutie týchto cieľov:
    Budovanie PR a dobrého mena
    Tvorba komunity vašich priaznivcov
    Aktívna komunikácia s priaznivcami
    Priestor na publikovanie obsahu
    Reklamné kampane s presným cielením

    Prostredníctvom sociálnych sietí je možné komunikovať najmä:
    Aktuálne dianie - zaujímavé informácie z vnútorného diania v spoločnosti
    Dôležité informácie - aktuality, oznamy, návody na použitie, recenzie a podobne
    Prieskumy a rôzne súťaže - spotrebiteľské prieskumy a súťaže
    Zaujímavé fotografie - fotografie z prezentácií, výstav, firemných akcií a podobne
    Video obsah - informačné, inštruktážne a reportážne videá

  • Dobrý deň
    Chcela by som sa spýtať, či sa na Vás môžme obracať aj v prípade technických otázok, alebo je na to určený niekto iný z Vášho tímu. Napr. teraz mám v shope 109 inzerátov ale zobrazujú sa mi iba 4. V minulosti som mala tiež zopár technických problémov, ale nikdy som nedostala odpoveď na moje pripomienky alebo otázky. Za odpoveď vopred ďakujem

  • @butterflyshop

    Dobry den prajem,

    vcera som vam odpovedala na vasu IP adresu, na odstraneni problemu pracujeme. Hned vas budem informovat, ked to bude opravene.

    Ospravedlnujeme sa za chybu, verime, ze sa nam to podari odstranim cim skorej.

    S pozdravom
    Barbora

  • barborakr

    Dakujem 🙂

  • V prvom rade sa chcem podakovať za zníženie ceny za reklamu. Myslím, že ste nás tým všetkých veľmi príjemne prekvapili a zároven potešili. Chcem sa ale opýtať, ako môžem pridať hodnotenie svojim zákazníkom. Ked sa prihlásim ako obyčajný užívatel na MK, dá sa mi to, ale tu na MS ako profi nie. Ďakujem!

  • @petka82  Dobry den prajem,

    dakujeme za pochvalu, sme radi, ze sme potesili 🙂
    Co sa tyka hodnotenia, ako Profesional nemate moznost hodnotit kupujucich, tato funckia tu nie je.

    V pripade dalsich otazok ma kludne kontaktujte.

    Prajem pekny den
    Barbora Krizanova
    Asmita Team

  • zdravim, kedy uz aj na MS bude vyhladavanie v bazari?

  • pardon to malo byt do inej temy ,sorry

  • Ahojky, privítala by som možnosť hodnotenia nielen nás profesionálov od zákazníkov, ale aj opačne. Podľa mňa je to absolútne nefér, pretože už sa nám párkrát stalo, že si nevesty zásielky na dobierku neprevzali a ani nám to nijako nezdôvodnili, neozvali sa, proste hra na mrtvého chrobáka a bolo by fajn podeliť sa o takúto skúsenosť aj s ostatnými. Neuvažujete nad tým?

  • @evitkamalicka
    Ahojko, ano, uvazujeme, ze to zaradime do systemu, len este hladame sposob ako to spravit. Neviem ale povedat presny datum , kedy by to malo byt spustene.

    Pekny den prajem
    Barbora

  • Súhlasím s Evitou. Hodnotenia by sme uvítali aj my. Viem že sa tu riešia hlavne otázky pre moja svadba, ale sem chodia obchodníci častejšie. A aj ked som už do temy nespolahlivých kupujucich prispela, chcela upozorniť ja tu na kupujucu Petka.habrdova@facebook.com. Neposielajte nič na dobierku! Zásielky nepreberá. Až teraz som si našla o nej info na viacerých predajných portáloch.

  • @petka82  Dobry den, ano, rozumieme vsetky dovody preco by ste si to zelali. Posazime sa co najskor vam vyhoviet.

    Barbora
    Asmira Team

Pridaj príspevok

    Nenašli ste čo ste hľadali?

    hľadať len v názvoch tém