Svadba 14.7.2012 v Nitre

26. apr 201280

ahojte su tu nejake nevesty ktore maju taky isty termin??? co mate uz vybavene???

• Ahoj my mame tiež tento termín... a vybaveného mame zatial len farára, miestnosť a DJ-a.
    A ty co mas uz ty vybavene???

• ahoj no mi nemame este nic vybavene lebo na mestskom s robia trochu problemy 😞 ale chystame sa na agrac buduci tyzden a ty nejdes?? tak dufam ze tam popozerame co by sme chceli lebo ja mam vyzdobu zabezbecenu aj kyticu a pierko lebo moja svagrina je kvetinarka tak s tym nebudeme mat problem 🙂 a mame taku mensiu svadbu takze doma na zahrade 🙂 uz len zohnat ostatne toho az tak vela uz neni aspon dufam

• Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.

• Sponzor fóra

• ahoj som fotograf, vas termin mam zatial volny https://www.mojasvadba.sk/katalog/firma/sturfg/

• Ahoj my máme tiež tento termín 🙂 Vybavené máme zatiaľ len tie najpodstatnejšie veci, DJ, kameraman, fotograf, kostol, farárka, sálu a mám už zajednané svadobné šaty. Ostatné veci chcem začať vybavovať až teraz v marci....

• Ahoj ak by si potrebovala fotografa a kameramana viem ti odporucit, napis mi potom spravu. 😃
    pekny vecer.

• @marciatko  ahoj no ako pokracuju pripravy??? my uz mame skoro vsetko aj fotografa som konecne minuly mesiac doklepla 🙂

• @doda3103  Ahoj, aj my mame tento termin. A pozeram, ze ked si sem pisala vtedy som este namala ani prsten 😃 V podstate uz je vybavene vsetko okrem kytice.

• Ahoj no tak my mame zatiaľ len farára, miestnosť, DJ-ja, koláče a včera som bola v PL si dat ucit šaty.... a ty si ako na tom????

Pridaj príspevok

Nenašli ste čo ste hľadali?

hľadať len v názvoch tém
    Odporúčaní dodávatelia
    Náš priestor...Váš príbeh...Očarujúci hotel s rodinnou atmosférou a veľkým srdcom pre Vás
    Klasické aj moderné svadobné oznámenia | Humorné aj romantické svadobné oznámenia | potlač servítok, výroba menoviek na stôl, svadobné menu...