Nespokojnosť s topcateringom

Je mi ľúto, že práve ja som mala takúto skúsenosť, ale tak stalo sa a inak to už nebude. S manželom, pred niekoľkými mesiacmi ešte snúbencom, sme sa rozhodli, že sa budeme brať, po chvíľach premýšľania sme sa rozhodli pre cateringové služby, keďže v dnešnej dobe, to už pozná každý, tak sme nechceli ani my zaostávať pozadu. Rozhodli sme sa osloviť, v Topoľčianskom okrese celkom známu cateringovú agentúru Topcatering, Je pravda, že celé dojednávanie a komunikácia s nimi bola na profesionálnej úrovni a tak som si aj myslela, že aj náš deň bude takto dokonalý, čo však aj bol, až na pár vecí ktoré nás trošku sklamali, zo služieb cateringu. Jedlo bolo výborné, výzdoba bola pekná tiež, ale čo sa týka obsluhy, vôbec mi to neprišlo ako profesionálna obsluha. Myslím si, že už keď niekto zamestná do cateringových služieb čašníkov, mali by to byť čašníci na profesionálnej úrovni a nie brigádnici, ktorý asi ani neboli podľa svojho správania dospelí. Čašníci majú byť usmievavý, aj keď majú zlú náladu, ale tu pohľad na niektorých čašníkov vás odrádzal si aj niečo vypýtať, pretože tam to bolo vidno, že mladí to robia asi viac pre peniaze. U tejto obsluhy sme boli sklamaní a trochu mi prišlo ľúto, že v obyčajnej reštaurácii je obsluha milá a hlavne ochotná a v profesionálnej agentúre, je obsluha na veľmi zlej úrovni. :-(
Odpovedať
v poslednom case si vsimam, ze vsade sa najde nejaka nespokojnost - ziva hudba, DJ, obsluha...... treba sa nad to povzniest a blbo povedane "tvarit sa" ze je vsetko OK. hostia vidia na neveste kedy je nervozna a kedy sa tesi a podla toho je aj cela svadba ladena. ak je tato kritika objektivna, vela ludi sa asi viack krat otoci a overi si informacie o danej firme. a v takomto pripade si asi dany catering pokaslal renome. druha vec je ak nevesta caka za 50€ ze jej firma znesie modre z neba (samozrejme prehanam) - a myslim, ze sa to prave nevztahuje na danu "nespokojnost". par studakov na svadbe som zazil - evidentne ale neboli prinuteny panom ucitelom za panboh zaplat, alebo za tanier polievky ;)
Odpovedať
@matuskusnir musím uznať že máte, pravdu, táto cateringová spoločnosť nebola práve najlacnejšia a práve z ich jednania osobne som očakávala z ich profesionality oveľa viac, ako som písala, jedlo bolo výborné, výzdoba taktiež celkom pekná, ale ich obsluha, ktorú zamestnávajú im nerobí najlepšiu reklamu. Tam ma trochu sklamali :-(
Odpovedať
@matuskusnir tak tento komentár bol poriadne mimo podľa mňa...nevidím dôvod, prečo by nevesta nemohla vyjadriť svoju nespokojnosť.... práveže ak sú ľudia nespokojní nech nie sú ticho a povedia si svoj názor...tu na SR sú všetci zvyknutí byť len ticho a mávnuť nad všetkým rukou..a potom tu tie služby aj tak vyzerajú...podľa mňa by sa práve ľudia mali konečne spamätať a povedať si keď sa im nepáči..lebo úroveň niektorých služieb a to aj veľmi dobre platených je občas hrôza...koľkokrát sa mi stalo, že ľudia, ktorí služby poskytujú nemajú problém jednať s vami ako so sopľavým deckom...prípadne sa tváriť ako nehorázne ich váš povedzme len obyčajný telefonát, keď sa chcete informovať obťažuje. a neschopná obsluha vie veľa pokaziť..zažila som to na svadbe aj v dobrých reštauráciách...takže ja s nevestou súhlasím..pritom zároveň aj firmu pochválila..povedala čo sa jej páčilo a čo nie...kritika bola konštruktívna..a firma sa aspoň môže uvedomiť...a tiež neviem, čo to má spoločné s peniazmi ja zažívam užasnú obsluhu denno denne v jednej obyčajne reštaurácii, ktorá ponúka najlacnejšie obedové menu a nie veľmi prívetivú v reštauráciach, ktorá sa tvária veľmi na úrovni...úsmev a príjemné vystupovanie má byť podľa mňa u čašníka samozrejmosťou..či na škole sa učia, že sú za to extra príplatky?
Odpovedať
@abella mimo??? toto bolo pisane tak ako to aj hlavny komentar nacrtol ;) - a som velmi rad, ze nevesta dokazala napisat kritiku ;) takze este raz..... co som napisal mimo? ;)
Odpovedať
@matuskusnir tak sa ospravedlňujem..asi som to nesprávne pochopila....písané slovo sa občas nesprávne interpretuje, mne to znelo akoby sa stále každý len sťažoval a treba to nechať tak..tak ak som krivdila beriem späť.....s tým, že sa nad to treba povzniesť na svadbe súhlasím..len potom si treba určite povedať svoje...lebo sama som už zažila všeličo..a koľkokrát sa ešte ľudia cítia zle, že sa vôbec sťažovali..ale keď sa nepáči treba sa vyjadriť...a čo sa týka reštauračných služieb, zlá obsluha podľa mňa prebije aj vynikajúce jedlo..už sa mi stalo, že sme sa niekde výborne najedli...ale obsluha všetko skazila a už sa mi do tej reštaurácie nechce vracať...takže to v závere len môj názor a chápem teda, že sa bola nevesta sklamaná, viem presne o čom hovorí..
Odpovedať
@abella ja kedze striedam strasne vela svadieb rocne - a teda nie len ja, ale aj moj naprotivok (Mirka), casto sa bavime o hudbe - je to vlastne to iste ako obsluha - odbijem si svoje a nic viac ma nezaujima. Kapelka ktora nedokaze postavit ludi zo stoliciek, narobi viac neplechu, ako dobroty. Par hudobnikov (spievajucich totalne mimo, alebo hlaskujucich, ze v sale je to ako na debatnom kruzku.....) mame teda hodne v pamati :)))))
Odpovedať
@matuskusnir asi by tie vaše zážitky vydali aj za celú knihu :)..a zlá kapela je snáď ešte horšia ako obsluha..veď zábava tvorí dôležitú časť na svadbe...to už potom naozaj radšej usb kľúč a notebook....ja som raz zažila dj, ktorý si hral len to svoje...ľudia iba postávali a pozerali čo to má byť, ale povedať si nenechal.....hralo sa to, čo chcel iba on...a potom to vyzeralo tak, že ľudia stáli a dj s rukou hore poskakuje...bola to síce diskotéka a nie svadba..ale myslím, že dj alebo teda kapela, by mali spoznať svoje publikum a naladiť sa na to, čo tých ľudí presne dvíha zo stoličiek, alebo ich priklincuje na mieste a ak dj alebo kapela nemá kontakt s publikom a chce si odkrútiť len to svoje..tak ľudí nezdvihne zo stoličiek ani maratón pásma najväčších tanečných hitov.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?