Skúsenosti s obrúčkami na mieru od KLIMI

Profilova fotka
Ahojte, chcem sa spýtať, či máte niekto skúsenosti s výrobcom KLIMI - máme od neho celkom zaujímavú ponuku na obrúčky podľa našich predstáv, tak som sa chcela spýtať, že ako ste boli spokojní? Vďaka :)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Profilova fotka
hey, už som pozerala... no z komunikácie myslím, že kvalita by mala byť super, len som chcela vedieť, aké sú skúsenosti ostatných :)
Odpovedať
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal Pravidlá prispievania do fóra.
Diskusia pokračuje po 1 roku
Nasa skusenost: na internete ma krasne obrucky, ale inak vyzeraju prstene na foto a inak v skutocnosti, preto sme zasli za nim. Kedze vyraba prstene na mieru, nemal vela u seba, asi 3-4 druhy. Ani jedny obrucky ani na nete neboli take ake sme chceli my, a to sme nechceli nic specialne (bielo-zlte zlato), cenu nam povedal tusim 490e (ak sa nemylim). Komunikacia s nim bola fajn, mily, priatelsky. Ked sme mu povedali aku vekost prstenov (prstov) mame, povedal ze este take male velkosti ani damsku ani pansku nemal ked som sa ho pytala, ci sa cena potom aj znizi kedze ide o mini velkosti, menej materialu , povedal ze asi 10e /prsten. Ano 10e nieje vela, ale aj to je nieco emoticon pri svadobnych pripravach sa zide kazde euro, ze emoticon ked sme ale robili objednavku, cenu nam neznizil. Pomaly sme k nemu chodili ako k fararovi na nauku :D, pretoze sme prisli pre prstene a nemal i este u seba boli na punocovom urade, pisal mi sice pan Michal na FB, ale nebola som online, cislo na mna mal, ale vravel ze ma novy mobil a ziadne cisla, ok stane sa, len zakazdym ked sme tam prisli, sme platili aj parkovne. Ked sme si uz konecne prisli pre prstene, tadaaa spravil moju obrucku o 2 cisla vacsiu .... sam uznal ze bud si zle zapisal velkost, alebo nechcel verit, ze az taku malu velkost mam, takze sme obrucky nechali znova u neho na zmensenie. poporsili sme ho zmensit ju do dalsieho dna, co aj tak spravil. cize tolko moja skusenost, obrucky su pekne, aj ked priatel na svojej vidi nie najlepsi spoj bieleho a zlteho zlata, takze cenu nam aj napriek malym velkostiam neznizil a ani nedal ziadnu zlavu. viem ze ma vela spokojnych zakaznikov, mozno len nam nevyslo tolko stastia emoticon
Odpovedať
Profilova fotka
@zuzu108 Komunikácia bola milá, ale odpísali mi po roku. Teda jedenástich mesiacoch, keď už sme mali pol roka po svadbe :)
Odpovedať
Profilova fotka
Dobrý deň @sofkabarbie, Je mi ľúto, že aj napriek vyjadrenej spokojnosti, vo Vás zostali aj menšie negatívne pocity, o ktorých som bohužiaľ nemal šancu vedieť a dozvedel som sa ich až na internete. Ku každému klientovi sa snažím pristupovať individuálne a zodpovedne. Bohužiaľ niekedy máme všetci svoj "deň blbec" a pri riadení neustále sa zväčšujúcej dielne na výrobu svadobných obrúčok, ktorá musí dodržiavať ako kvalitu komunikácie, výroby tak aj termíny (svadba sa posunúť nedá), sa občas vyskytne deň, keď je toho príliš a logisticky sa veci nestretnú hoci aj nie Vašou vinou - ako tomu bolo s pozdržaním šperkov na puncovom úrade (nešťastná náhoda, ktorá ma nesmierne mrzela :-( ). Výrobou väčšej obrúčky vo väčšej veľkosti som bol sám prekvapený, v období Vašej objednávky som zaúčal novú šikovnú členku tímu KLIMI Jarmilu, ktorá má odteraz na starosti celú komunikáciu s novými klientmi a nastavoval som spoluprácu medzi mnou a otcom vo výrobe. Dielňu som sa takto rozhodol rozšíriť s prívalom množstva zákazok na základe kladných recenzií a pri dodržaní potrebnej kvality svojej služby som si nemohol dovoliť robiť všetko sám. V tomto komplikovanom období, mohlo dôjsť k informačnému šumu vo vnútri dielne a nešťastím sa Vaša obrúčka vyrobila väčšia. Ako je však pre mňa (robím pre to všetko) typické, chybu som okamžite so zármutkom uznal a do 24 hodín (presne ako ste aj Vy poznamenali) som Vám obrúčku svedomite upravil na potrebnú veľkosť :) Preto som si taktiež myslel, že to Váš dojem nepokazilo. Zaoberám sa ručnou výrobou svadobných obrúčok. Pri ručnej výrobe nie je úplne zaručené, že obrúčky dosiahnú 100% chladnú dokonalosť obrúčok produkovaných masívnou výrobou na počítačom riadených sústruhoch, ale dajme tomu 98-99%. Mnohokrát som sa vo svete a na výstavách dokonca stretol s dvojakou cenou šperkov, po bližšom náhľade bolo na drahšom vidieť malé nedokonalosti. Bolo to tým, že bol pracne vyprodukovaný človekom, bolo ich zopár a tie lacnejšie a 100% dokonalé boli chrlené strojom v stovkách kusoch :) Tým chcem úprimne povedať, že ak Váš manžel nie je so svojou obrúčkou 100% spokojný, vieme sa na to pozrieť. Či už v krátkej dobe alebo vrámci bezplatného 2 ročného servisu. Ak by som Vašu spokojnosť dokázal dosiahnuť výrobou úplne novej obrúčky od nuly, urobil by som to :) Bohužiaľ som o tom ale doteraz nevedel a preto som Vám túto alternatívu nemal možnosť ponúknuť. Čo sa týka cenotvorby, tam som Vám na osobnom stretnutí vysvetľoval, že som si experimentálne overil omnoho väčšiu dôležitosť pri tvorbe ceny v šírke obrúčky, ako v jej obvode - veľkosti. Poskytol som príklad, že pri užších obrúčkach môže vzniknúť rozdiel medzi najdrahšími (najväčšími) a najlacnejšími (najmenšími) maximálne cca 10€ a preto by bolo zaradenie tohto parametra do cenotvorby skôr chaotické pre konečného klienta a aj časovo náročné pri naceňovaní pre nás. Preto mám nastavenú cenotvorbu podľa šírky a hrúbky materiálu a nie podľa veľkosti ( rovnako to má mnoho ďalších výrobní šperkov a ich predajcovia ). Je mi ľúto, že sme sa nepochopili a že ste si to vysvetlili, že som si na Váš úkor nechal 10€. To by mi pri mojej snahe o dosahovanie maximálnej spokojnosti klientov nenapadlo. Tá mi je omnoho vzácnejšia ako 10€. Pri založení značky KLIMI, som sa rozhodol postupovať inak, ako je to na slovensku zvykom. Zľava je niečo, čím lákajú a predbiehajú sa spoločnosti medzi sebou, aby nemuseli zlepšovať nič ostatné a aby nemuseli upútať ničím iným - to je ten zložitejší spôsob upútania. Rozhodol som sa snažiť prinášať čo najosobnejšiu službu so spokojným výsledkom. Aby si klient neodniesol iba obrúčky, ale celkovo príjemnú spomienku na kvalitnú službu od prvého kontaktu po odovzdanie. Každý deň v dielni KLIMI tomu zasväcujem všetky svoje činnosti. Čo ale nevylučuje omyl, ktorého sa dokáźe dopustiť ktorýkoľvek z nás. Avšak vrámci filozofie KLIMI sa snažím k omylom pristupovať inak. Zodpovedne a bez výhovoriek :) Preto mi je naozaj nesmierne ľúto, že som ani férovým postojom k chybne vyrobenej veľkosti nedokázal dosiahnuť Vašu spokojnosť so službou od KLIMI. Preto by som sa Vám znovu, tak ako tomu bolo aj osobne ospravedlnil za spôsobené nepríjemnosti. Som taktiež iba človek, ktorý sa snaží o strojnú dokonalosť a bezchybnosť, no to človeku nikdy nevyjde. Rozdiel však je ako sa k tomu postaví a ja sa naozaj snažím každý svoj omyl, ak niekedy nastane, pevne uchopiť a napraviť. Veľmi rád by som Vás však napriek všetkému potešil a dosiahol Vašu maximálnu spokojnosť. Preto mi prosím napíšte správu na facebook KLIMI alebo formou emailu. Prajem Vám v Máji nezabudnuteľnú svadbu a veľa veľa rokov s KLIMI obrúčkami :) . S pozdravom, Michal Klima.
Odpovedať
@michal_klima Zdravim Vas,Vy nebrete moj komentar prosim zle, napisala som moju realnu skusenost :) vyuzivam tento portal aj na to, aby som si aj ja precitala skusenosti inych neviest a aby som sa aj ja podelila s tou mojou. Mohli sme si obrucky kupit/dat spravit aj inde, vybrali sme si Vas :) a v konecnom dolsedku nelutujeme :) ak by sme si mali dat spravit znova obrucky, znova by sme si vybrali Vas :) A ste jeden z mala, ktory si dava zalezat na svojich zakaznikov, to sa v dnesnej dobe velmi ceni a aj my si to cenime. ako som vyssie pisala, nemali sme az tolko stastia, je to len nahoda, to neznamena, ze by som Vas neodporucala (praveze sme uz aj odporucili). Prajem Vam vela spokojnych zakaznikov :)
Odpovedať
Profilova fotka
Ďakujem Vám veľmi pekne. Som rád, upokojili ste ma. Pretože to trošku vyznelo inak a obával som sa že som vo Vás zanechal zlý dojem. Som veľmi rád, že ste spokojní a ak by ste čokoľvek v súvislosti s Vašimi obrúčkami alebo s iným šperkom potrebovali môžete sa na mňa spoľahnúť. Vaše slová o opätovnom výbere, ak by ste mali takú možnosť, si veľmi cením. :) Michal.
Odpovedať
1
Na pridanie príspevku sa musíte prihlásiť.
Presunutím fotiek môžete zmeniť ich poradie

Nenašli ste čo ste hľadali?